اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
شوشان خرمشهر:   بگزارش ایلنا ماریو چاتسو؛ نوازنده ارکستر ملی بادی رم ایتالیا ضمن برگزاری مسترکلاس هایی در تهران، کنسرتی را در خرمشهر روی صحنه خواهد برد.
 مایو چاتسو ایتالیایی جمعه ۳ شهریور کنسرتی را با همراهی دو نوازنده ایرانی از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می کند.

در این اجرا که یک کنسرت آموزشى محسوب می شود و طی آن ماریو چاتسو به سخنرانی نیز خواهد پرداخت رخشا قاضى زاده (نوازنده پیانو) و بهار علائى نسب (نوازنده پیانو) او را همراهی خواهند کرد.
در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان ایرانى و ایتالیایى اجرا می شود و در ادامه چاتسو به بررسى تکنیک هاى آهنگسازى آنان با حضور دانشجویان و هنرجویان موسیقی می پردازد.

این در حالی است که ماریو چاتسو طی یک هفته آینده مسترکلاس آموزشى ساکسوفون، و آهنگسازى براى ساکسوفون (سوپرانو، تنور، آلتو) را با همکاری آموزشگاه "ریشه در خاک" در تهران برگزار می کند و طی آن تکنیک هاى مدرن سازى و آهنگسازى براى ساز ساکسوفون را تدریس می کند.
ماریو چاتسو پیش از این برنده ۱۲ مسابقه اروپایی موسیقی بوده و فوق لیسانس نوازندگی ساکسوفون را از کنسرواتوار بن پورتی دریافت کرده است. ا و همچنین به عنوان نوازنده با ارکسترهای بزرگی ازجمله ارکستر هایدن، ارکستر سمفونیک سیسیلیانا، ارکستر موسیقی معاصر پالرمو، ارکستر فیلارمونیک فرانکو فرارا و ارکستر ملی بادی رم همکاری کرده است.
ماریو چاتسو سابقه برگزاری کنسرت های مختلفی در نیز کشورهای مختلف اروپایی و دانشگاه های امریکا در کارنامه خود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار