اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
فرماندارشوش:
فرماندار شهرستان شوش گفت: در هفته دولت ۸۵ پروژه عمرانی خدماتی و کشاورزی در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
فرماندار شوش : بهره برداری از ۸۵پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت 

 فرماندار شهرستان شوش گفت: در هفته دولت  ۸۵ پروژه  عمرانی خدماتی و کشاورزی در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

رضا نجاتی ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان گفت: ‌از عمده ترین طرح‌ها ی هفته دولت در شوش اجرای شبکه گاز رسانی برای چهار روستا وشهر فتح المبین و همچنین توسعه ،بازسازی و نوسازی شبکه برق برای 12 روستا واجرای فیدر خروجی ایستگاه برق چغازنبیل به طول 15 کیلیومتر به صورت خط 2 مداره می باشد.

نجاتی افزود:این طرح ها و پروژه ها در بخش های کشاورزی ، گازرسانی ، عمران شهری و روستایی، و همچنین پروژه های ورزشی می باشند. 

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را بالغ بر دویست میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه ی اشتغالزایی 245 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

نجاتی با اشاره به پیشرفت قابل توجه کشور در عرصه های مختلف اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری ملت در کشور برقرار است زمینه رشد و ترقی در حوزه های مختلف فراهم شده است.

فرماندار شهرستان شوش یادآور شد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در هفته دولت، بیش از 200 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان شوش برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار