اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
خوزستان یک ظرفیت عالی در حوزه نفت و نیز ظرفیت بزرگی برای توسعه آتی در این حوزه دارد که من این را کشف کرده‌ام، البته از قبل بوده ولی من آن را کشف کردم.
 وزیر نفت گفت: خوزستان یک ظرفیت عالی در حوزه نفت و نیز ظرفیت بزرگی برای توسعه آتی در این حوزه دارد.

به گزارش تسنیم،  بیژن نامدار زنگنه امروز در جلسه فعالان اقتصادی با اشاره به مشکلات شرکت فولاد اکسین که توسط مدیرعامل شرکت مطرح شد، اظهار داشت: دستور پیگیری مشکلات شرکت فولاد اکسین را می‌دهم و نیز در حد توان از این شرکت حمایت می‌کنیم.

وی همچنین درباره مشکلات شرکت ماشین‌سازی تاشو خطاب به مدیرعامل شرکت که گفته بود وزارت دارایی ما را جریمه می‌کند و می‌گوید که سند‌سازی می‌کنید، افزود: پیرو مشکلاتتان متنی تهیه کنید که به همکارانم می‌گویم پیگیری کنند.

وزیر نفت درباره گمرک که مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تاشو آن را معضلی دانست، عنوان کرد: می توانید از بعد گمرک همسنگ سازی‌ها را انجام دهید.

وی گفت: خوزستان یک ظرفیت عالی در حوزه نفت و نیز ظرفیت بزرگی برای توسعه آتی در این حوزه دارد که من این را کشف کرده‌ام، البته از قبل بوده ولی من آن را کشف کردم.

نامدار زنگنه با بیان اینکه اگر یک تکانی به خوزستان دهیم و یک اعتبار 4 تا 5 میلیارد دلار هزینه کنیم خوزستان زیر و رو می‌شود، عنوان کرد: پیشنهادات و راه حل هایی ارائه دهید که کمی و قابل کنترل باشند.

وی خطاب به فعالان و مدیرعاملان شرکت ها ادامه داد: تشکیلات شما باید با قواعد روشن، شفاف و بدون ابهام داشته باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار