شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان:
ساخت تجهیزات نفتی مهم ترین قسمت فعالیت این شرکت هاست و بخش عمده ای از فعالیت شان با پرداخت مطالبات بویژه مطالبات نفت ممکن خواهد بود
 


شوشان: اخلاق محمدیان مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر نفت در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ،با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی استان خوزستان گفت: در خوزستان دو هزار و 512 فقره قرارداد واگذاری در درون شهرک های صنعتی بسته شده است و تاکنون 1252 واحد به بهره برداری رسیده که 314 واحد غیر فعال  و 938 واحد آن فعال هستند.

وی ادامه داد: در بین واحدهای فعال استان ، 279 واحد با ظرفیت کمتر از 50 درصد، 421 واحد با ظرفیت 50 تا 70 درصد و 38 واحد با ظرفیت بالای 70 درصد مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یادآور شد: ساخت تجهیزات نفتی مهم ترین قسمت فعالیت این شرکت هاست و بخش عمده ای از فعالیت شان با پرداخت مطالبات بویژه مطالبات نفت ممکن خواهد بود که به افزایش اشتغال هم کمک می کند.

وی درخصوص جانمایی و احداث شهرک ماهشهر-امیدیه خاطرنشان کرد: بخش خصوصی قرار است در این شهرک مستقر شود و بنابراین جذابیت موقعیت مکانی شهرک بسیار مهم است. از سوی دیگر، ساخت زیرساخت ها هزینه بر است و باید در بهترین نقطه صورت بگیرد. به لحاظ دسترسی به آزادراه، بندر و گمرک، ظرفیت و استعداد زمین مورد نظر عالی است و موقعیت استژاتژیکی دارد که این ها همه، در کاهش هزینه ها موثر است.

























نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار