شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۹

معاون دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه پایدار در سطح شهرستان شوشتر می‌شود و باید زیرساخت‌های مورد نیاز برای این توسعه فراهم شود.

حجت‌الاسلام موسی شهریاری در نخستین جلسه شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی موهبتی است که باعث می‌شود تا گام‌های لرزان در مسیر توسعه پایدار با سرعت بیشتری برداشته شود و استوارتر باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با داشتن بیش از 19 هزار دانشجو در خوزستان جایگاه بسیار بالایی دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا در راه ساختن این دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به دانشجو گام‌های بلندتر و استوارتری برداشته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر جز واحد‌های برتر کشور به شمار می‌آید تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر جزء دانشگاه‌های برتر کشور است و در رتبه بندی جزء هفت دانشگاه برتر کشور محسوب می‌شود.

شهریاری با اشاره به اینکه همه باید نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر باید در سال جدید نقش مهمی در رسیدن این دانشگاه به اهداف عالیه خود ایفا کند و در این باره باید تلاش زیادی کرد.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فرهنگی نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد و به این دلیل باید کوشید تا در دانشگاه‌ فعالیت‌های غنی فرهنگی روز به روز بیشتر برگزار شود


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار