اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
با مربیگری مربی شوشتری و برای اولین بار؛
تیم پرورش اندام استان خوزستان با مربیگری محمدعلی داودزاده توانست برای اولین بار به مقام سوم دست یابد.

تیم پرورش اندام خوزستان در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی برای اولین بار به مقام سوم تیمی دست یافت.


به گزارش شوشان، در این مسابقات که به میزبانی ارومیه برگزار شد، تیم پرورش اندام استان خوزستان با مربیگری محمدعلی داودزاده توانست برای اولین بار به مقام سوم دست یابد.

در همین خصوص مربی این تیم در گفت و گو با شوشان گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و اعضای تیم ما هم توانستند در این بین با تلاش های بسیاری که انجام داده بودند، جایگاه سومی را به دست آورند.

محمدعلی داودزاده ضمن تشکر از اعضای تیم، مقام های کسب شده انفرادی را به این ترتیب اعلام کرد: در رشته بادی کلاسیک سجاد حمیدی مدال طلا، علی عسگری مقام ششم و محمدرضا دریایی مدال نقره را کسب کردند. همچنین در رشته فیزیک مهرشاد طاهری مدال برنز و امین آشوبی مدال نقره را به دست آورند. در رشته پرورش اندام هم حسن آلبوعلی مدال نقره فوق سنگین، محمدعلی مستاجران در 90 کیلوگرم پیشکسوتان مدال نقره، محسن شکری در 70 کیلوگرم پیشکسوتان مقام چهارم، حسین نظرپور در 70 کیلوگرم مقام پنجم و محسن برغوثی در 100 کیلوگرم به مقام پنجم رسیدند.


گفتنی است داودزاده از پیشکسوتان بنسازی و پرورش اندام در استان خوزستان و شهرستان شوشتر است. وی تنها مربی درجه یک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در استان است که دارای سوابق و افتخارات بسیاری در این رشته ورزشی می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار