شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
شوشان خرمشهر : 

بسمه تعالی

این روزها که در تقویم از آن به نام هفته ی دولت یاد شده است برای ما احیاگر خاطره ی بزرگمردانی است که جان خودشان را بر سر میثاق و پیمانی که با مردم بستند،نهادند.
سومین روز از این هفته،چهارم شهریور ماه یادآور روزهای پرشور و همچنین مجالی برای تکریم از اندیشه ی انقلابی است که در شهیدان والا مقام رجائی و باهنر تجلی یافت;مجاهدینی نستوه که در عین سادگی و ساده زیستی با عملکردی بی ریا و بی ادعا،فرهنگ نوع دوستی را بعنوان یک خط مشی برای دولتمردان در تاریخ انقلاب رسم کردند.
هفته ی دولت بویژه چهارم شهریور زمان مناسبی است تا از پوششها و خدمات کارمندان سختکوش،صدیق و پرتلاش که با بهره گیری از تعهد،کاربرد مهارتهای لازم و تخصص در جهت افزایش کیفی برنامه های دولتمردان و جلب رضایت مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنند.
همچنین این روزها که مقارن با آغاز کار دولت دوازدهم است،فرصت مغتنمی برای تجلی اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها نفر از آحاد ملت را به همراه دارد.
دبیر حزب مردمسالاری،شاخه ی خرمشهر این روز فرخنده را به تمامی کارمندان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوار است این قشر پرتلاش تمام همت و توان خود را در راستاد پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری،صداقت،رازداری و خدمت صادقانه را در جهت جلب رضایت ایزد متعال و ارتقای سطح رضایت مندی ارباب رجوع بویژه اجرایی کردن سیاستها و برنامه های دولت دوازدهم بکار گیرد.
امید که با یاری خداوند متعال،کارمندان گرانقدر در راستای عمل به وظایف خطیر خویش همواره پیروز و سرفراز باشند.

رؤیا اکبری-دبیر حزب مردمسالاری،شاخه ی خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار