اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
تغییر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان / سپهر رفت / منصور کوهی‌ رستمی سرپرست شد
طی حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور، منصور کوهی‌رستمی به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منصوب شد

شوشان: طی حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور، منصور کوهی‌رستمی به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش شوشان، در حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد، منصور کوهی‌رستمی به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منصوب و از خدمات حجت‌ الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی خوزستان پس از یک دوره ۳۲ ماهه فعالیت در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با حضور مسئولان نهاد کشور، قدردانی شد.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست جدید کتابخانه های عمومی با بیان اینکه همکاری حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در نهاد کتابخانه‌ها ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: حضور حجت الاسلام سپهر به علت پیشینه خدمات ارزنده فرهنگی و اجتماعی وی تثبیت شده است.

هاشمی‌ذاکر ضمن گرامیداشت ایام حاضر تصریح کرد: در دهه ای قرار داریم که آغازش با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمؤمنین (ع) و بانو فاطمه زهرا (س) و پایانش با عید سعید قربان است و توفیق بهره مندی از این ایام را برای عزیزان خواستارم.

استفاده از نیروهای داخلی نهاد به منظور مدیریت سرلوحه انتصابات

وی با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای داخلی نهاد به منظور مدیریت سرلوحه انتصابات بوده است، عنوان کرد: محوریت با نیروهای داخلی نهاد و استفاده احسن و اصلح از نیروهای موجود در نهاد است و قطعا اعتقاد داریم که در یک مجموعه 7 هزار و 500 نفری نیروهای توانمندی حضور دارند که قادر هستند در جایگاه مدیریت نهاد کتابخانه‌ها قرار گرفته و ایفای وظیفه کنند.

هاشمی ذاکر افزود: دلیل اینکه در برخی دوره‌ها از نیروهای غیر نهادی استفاده می‌شود ریشه در جنبه‌های اداری اجرایی  و سیاسی داشته و به لحاظ ارتباط ساختاری و سازمانی که بر نهاد حاکم است گاها موظف به استفاده از حضور همکاران خارج از مجموعه نهاد کتابخانه‌ها در مدیریت هستیم.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: انتصاب امروز  رستمی را به فال نیک گرفته و انتظار است در فرصتی که اکنون فراهم شده و از نیروهای با سابقه در نهاد برای سرپرستی بهره مند هستیم، خدمات جامع‌تر و شایسته‌ای را به منظور جلب اطمینان و اعتماد بیشتر را به مجموعه نهاد کتابخانه ها، ارائه دهیم.

نهاد کتابخانه‌های خوزستان یک نمونه کامل از نهاد کشوری به لحاظ کیفیت و کمیت است

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در ارتباط با تعبیر ایشان از شهید رجایی، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب در پاسخ به برخی که عنوان کرده بودند شهید رجایی فاقد مدارک علمی و کلاسیک هستند فرمودند که رجایی عقلش از علمش بیشتر است.

هاشمی ذاکر افزود: برای ایجاد نهادی افتخار آفرین در جامعه فرهنگی، بیش از علاقمندی و انگیزش نیازمند عقلانیت، توانایی و دانایی در جامعه کارمندی و دستگاه‌های کشور هستیم.

وی در ارتباط با نهاد کتابخانه‌های خوزستان اذعان داشت: نهاد کتابخانه‌های خوزستان یک نمونه کامل از نهاد کشوری به لحاظ کیفیت و کمیت بوده و یک نهاد به تمام معناست.  شایان ذکر است وی از پروژه کتابخانه  منطقه منبع آب اهواز؛ کتابخانه آیت الله خامنه ای؛ کتابخانه شهید رجایی، کتابخانه مرکزی و باهنر اهواز بازدید و با کتابداران به گفتگو نشست .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار