شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
همزمان با هفته دولت:
همزمان با هفته دولت آیین افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه خدماتی، رفاهی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 120/000/000/000ریال در شهر جدید شیرین شهر برگزار گردید.

شوشان: همزمان با سومین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه رفاهی، خدماتی و عمرانی با حضور مدیران استانی و فرماندار کارون و با اعتباری بالغ بر 120/000/000/000ریال در شهر جدید شیرین شهر برگزار گردید.

در این آیین از پروژه های زیرسازی و آسفالت بلوار فردوسی -افتتاح ابنیه زون 2 و 3 محله کهن دیار-اجرای شبکه فاضلاب محله مهر-اجرای شبکه آب 528 واحد محله مهر-احداث شبکه برق و روشنایی محله طلوع -احداث شبکه برق و روشنایی محله کهن دیار-اصلاح شبکه آب محله کهن دیار- آماده سازی خیابانها ، شامل اجرای جدولکاری، کفپوش، آسفالت و تاسیسات زیر بنایی آب و فاضلاب محله کهن دیار مورد رونمایی، افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

معصومه خنفری در ابتدای این آیین ضمن تبریک هفته دولت، گفت: فعالیت و تغییرات عمرانی در شیرین شهر کاملا مشهود است، پیشرفت فیزیکی شیرین شهر بسیار بالا است و حتی در فضای بیابانی شهرستان نیز تاثیر گذاشته است.

وی با اعلام اینکه برخی خدمات بسیار بهتر و با کیفیت تر از شهر کوت عبدالله در شیرین شهر انجام شده است؛  افزود: برخی خدمات در این شهر وجود دارد که  حتی در شهر کوت عبدالله نیز دیده نمی شود؛ برای مثال شبکه برق زیرزمینی و تصفیه خانه هوشمند را در کمتر شهری از خوزستان می توان دید.مردم مستحق خدمت هستند و این پروژه ها در توسعه خدمات در شیرین شهر موثر است، با افزایش جمعیت ادارات نیز بیشتر به خدمات رسانی ترغیب می شوند.

فرماندار کارون عنوان کرد: مسائل موجود در بحث امنیت این شهر، توسعه سیستم حمل و نقل و سرویس های ایاب و ذهاب، اصلاح تصفیه خانه و امور آب و فاضلاب را از کانال فرمانداری و به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد. امروز مدرسه ای که ۷ سال است نا تمام مانده مجددا کلنگ زنی شد و  در بحث استقرار مدارس در تمامی مقاطع پیگیری شده و به نتایجی نیز رسیده ایم.

او با اشاره به اینکه در شهر جدید نمی‌توان همه امکانات را یک جا وارد کرد یاد آور شد:  با این که حجم اعتبارات کم شده و قیمت خدمات و مصالح افزایش یافته و اعتبارات حدود ۵ درصد شده است اما کار عمرانی در این شهر  هیچ وقت تعطیل نمی شود به عبارتی دیگر می توان گفت در شیرین شهر همواره کارگران مشغول کارند و علی رغم تمام محدودیت ها، پروژه ها با پیشرفت بالا در حال انجامند و همه اینها در اثر مدیریت موفق شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار