شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
شوشان: فیلم کوتاه " به موازات لبخند " پس از دو روز تصویر برداری و پشت سر گذاشتن مراحل تدوین و صداگذاری در اهواز پایان یافت.

این فیلم که سومین تجربه امین طاها لطفیان است و در ژانر اجتماعی ساخته شده، به نوعی آسیب روانی و تاثیر آن بر ناخوداگاه روابط زناشویی زن و مرد اشاره دارد.

امین طاها لطفیان در خصوص فیلمنامه ی این فیلم بیان کرد: در رابطه های زناشویی که گهگاه بحث و جدل و پرخاشگری بین زوجین صورت می گیرد، تاثیراتی با بار روانی منفی درعمق وجودی هردو شخص نهادینه می شود و اگرچه شاهد آن هستیم که به طورناخوداگاه خصومت را کنارگذاشته و آرام می گیرند اما همچنان این گسیختگی شخصیتی بر روحیه آن ها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: این فیلمنامه سعی بر به تصویر کشیدن این آسیب اجتماعی بر بُعد روحی وروانی زن و مرد و تاثیرات منفی به جا مانده ی این پرخاشگری بر شخصیت و تخریب دوجانبه ی آن هاست که سبب بروز ناهنجاری های بعدی می شود.

این فیلمساز فیلم " به موازات لبخند" را  با حمایت انجمن سینمای جوان اهواز و با هدف ارسال به جشنواره های داخلی و خارجی پیش رو ساخته که امیدوار است مورد توجه قرار گیرد.

عوامل ساخت این فیلم تجربی عبارتند از: نویسنده تهیه کننده و کارگردان: امین طاها لطفیان - بازیگران: هاشم بوعذار و سحر سرکوهکی-  تصوصربردار و تدوینگر: رضا رضائی- صدابردار: محمد مشعلی -صداگذار: امین طرفی جلالی - عکاس و تصویربردار پشت صحنه: علی لطفیان






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار