شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
دزفول - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در حوادث مردادماه امسال در دزفول 12 نفر جان باختند و 27 نفر دیگر مصدوم شدند.

عبدالحسین معظم فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح عملیات امدادی صورت گرفته از سوی این سازمان در مردادماه امسال بیان داشت:در مرداد ماه 96 تعداد 143 حادثه آتش سوزی اماکن مسکونی ، تجاری ، تولیدی ، صنعتی ، خودرو و حوادث امداد در دزفول رخ داده است.
وی افزود:تصادف خودرو و آسانسور از دیگر حوادث مردادماه امسال در دزفول می باشند که به سامانه 125 این سازمان اطلاع داده شده و ماموران امداد و نجات و آتش نشان در کمترین زمان ممکن از چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
معظم فر اظهار داشت:از این حوادث تعداد 95 فقره در داخل محدوده شهر و تعداد 48 فقره بیرون از محدوده شهر رخ داده است ضمن اینکه در این مدت تعداد عملیات اطفاء حریق امداد و نجات به ترتیب 96 و 47 فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد:پنج نفر از کشته شدگان حوادث مردادماه در دزفول بر اثر غرق شدگی ،سه نفر بر اثر گازگرفتگی ،2 نفر در تصادف و 2 پیرمرد نیز در به علت بیماری های زمینه ای در منزل جان باختند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار