شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال نیز با یک تیم بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم، گفت: اگر حمایت‌های لازم صوزت بگیرد، از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع خواهیم کرد.



منیژه زیبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص آغاز تست‌گیری تیم فوتسال بزرگسالان این باشگاه، اظهارکرد: این تست‌گیری از روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز تمرینات تیم شروع شد و هدف این است، نفراتی که شرایط مدنظر کادر فنی را داشته باشند برای لیگ برتر جذب تیم‌ شوند.

وی با بیان این‌‌که در حال حاضر تنها هفت بازیکن فصل گذشته برای لیگ پیش‌رو حفظ شده‌اند، گفت:  اکنون بازیکن کم داریم و به دنبال جذب بازیکنان مستعد و بومی هستیم. امسال نیز قرار است بیشتر ترکیب تیم از بازیکنان بومی باشد و تنها دو سه بازیکن خارج از استان، آن هم در حد جوانان جذب خواهیم کرد. حتی چند ملی‌پوش به ما پیشنهاد دادند که برای لیگ پیش‌رو همراه ملی‌حفاری باشند که ما نپذیرفتیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که با توجه به عنوانی قهرمانی سال گذشته، امسال هم به فکر کسب سکو و دفاع از این عنوان هستید؟ عنوان کرد: اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد، هدف‌مان این است که از این عنوان دفاع کنیم. سال گذشته تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها از نظر نیرو و بودجه در سطح پایین‌تری بود ولی بازیکنان با غیرت کار کردند و حمایت‌های آقای بهمنی نیز باعث شد که آن ها برای کسب این عنوان ترغیب شوند. اکنون هم اگر چنین حمایتی را داشته باشیم، صد درصد می‌توانیم بازهم قهرمان لیگ شویم.

وی در خصوص کادر فنی نیز گفت:‌ امسال هم کار را با زیور بابایی دنبال می‌کنیم. او سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشت و تیم قهرمان شد.

زیبا در پایان تاکید کرد: امسال هم قصد داریم با یک تیم بومی و مستعد در لیگ برتر شرکت کنیم و بازیکنانی که در تست‌گیری شرکت می‌کنند، با توجه به این‌که هدف‌مان جذب نخبه‌ها برای تیم بزرگسالان است، کاملا توسط کادر فنی رصد می‌شوند و خود خانم بابایی نیز تاکید داشت که این تست‌گیری در کنار تمرینات تیم باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار