شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
استاندار خوزستان گفت: امسال نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در خوزستان، به صورت عملکردی و عملیاتی برگزار و از جنبه تئوریک خارج شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در خوزستان، امسال به شکل عملکردی برگزار و از جنبه تئوریک خارج شده است.

وی افزود: امسال در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در خوزستان، کارکرد دستگاه‌های اجرایی استان در صدور مجوزها، تولید، اصلاح فرآیندها و... به صورت عملکردی و عملیاتی به نمایش در آمده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خوزستان به صورت عملیاتی و به نحوی که از جنبه تئوریک خارج باشد، باعث ایجاد جاذبه بیشتری برای بازدید از نمایشگاه می شود.

شریعتی ادامه داد: این نوع برگزاری نمایشگاه در خوزستان باعث می‌شود تا جاذبه ایجاد شده برای مردم به منظور بررسی عملکرد و کارکرد دولت بیشتر شود. امسال نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سال گذشته شرایط مناسب تری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم سال به سال به غنای نمایشگاه هفته دولت افزوده شود و دولت بتواند در خدمت‌گزاری به مردم موفق‌تر عمل کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار