شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان با بیان این‌که وظیفه اقتصاد و دارایی در بحث استقرار پنجره واحد خدمات شهری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده است، گفت: این پنجره واحد باید در شهرداری‌ها و در درجه اول در شهرداری مرکز استان مستقر شود تا برای دریافت خدمات شهری مردم فقط به شهرداری‌ها مراجعه کنند.




  
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، مسعود صدری در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که امروز ششم شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد و دارایی به عنوان یک دستگاه اجرایی فرابخشی و حاکمیتی هر وظیفه‌ای که انجام می‌دهد به عنوان یک دستگاه ستادی، مستقیم و غیر مستقیم در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان است. 
  
وی افزود: اقتصاد و دارایی به عنوان یک دستگاه ستادی وظیفه ارائه خدمت به دستگاه‌های اجرایی استان را دارد تا این دستگاه‌ها بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. اگر اقتصاد و دارایی وظایف خود را به خوبی انجام دهد، اثر آن بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان مشهود خواهد بود. 
  
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه ستادی وظیفه وصول درآمد‌های دولت را به عهده داریم. در این زمینه اگر بتوانیم درآمدهای پیش‌بینی‌شده را محقق کنیم، تبعا در قالب اعتبار و تخصیص وجه باعث می‌شود تا دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بتوانند وظیفه خود را به بهترین شکل اجرایی کنند. 
  
صدری عنوان کرد: کارنامه عملکردی اداره کل اقتصاد و دارایی مانند آیینه‌ای است که فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان در آن منعکس می‌شود. علکرد خوب اقتصاد و دارایی در خوزستان ناشی از تعامل مناسب با سایر دستگاه‌های اجرایی استان است. 
  
تعریف شش پروژه اقتصاد مقاومتی 
  
وی گفت: در بحث پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شش پروژه برای ما تعریف شده است که یک پروژه با عنوان طرح جامع مالیاتی به اداره کل امور مالیاتی استان اختصاص دارد. 
  
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان ادامه داد: طرح جامع مالیاتی از گذشته در دست اجرا است و هر سال، درصدی از این کار به عنوان پیشرفت اجرایی آن محقق می‌شود تا نظام جامع مالیاتی به طور کامل در استان مستقر شود. 
  
صدری اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب‌وکار شاخص‌های کشوری و جهانی دارد که در برش استانی آن، وظیفه استقرار پنجره واحد خدمات شهری به اقتصاد و دارایی واگذار شده است. 
  
وی با بیان این‌که وظیفه ما در بحث استقرار پنجره واحد خدمات شهری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده است، گفت: این پنجره واحد باید در شهرداری‌ها و در درجه اول در شهرداری مرکز استان مستقر شود تا برای دریافت خدمات شهری مردم فقط به شهرداری‌ها مراجعه کنند. 

ادامه دارد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار