شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
این طرح از فردا آغاز شده و بر اساس آن تنها مصرف‌کنندگان نهایی به ازای هر کد ملی امکان خرید یک دستگاه خودروی پراید را دارند
معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا از آغاز آخرین طرح پیش فروش مشتریان خاص پراید با شناسایی مشتریان واقعی و مصرف کننده از فرداخبر داد و گفت: در این طرح خودروی پراید با ارائه کد ملی از سوی افراد فقط به مشتریان واقعی و مصرف کننده ارائه می شود.

به گزارش عصر ایران رضا تقی زاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود:  این طرح از فردا آغاز شده و بر اساس آن تنها مصرف‌کنندگان نهایی به ازای هر کد ملی امکان خرید یک دستگاه خودروی پراید را دارند تا این خودرو در آخرین طرح فروش خود به دست دلالان و واسطه‌ها نرسد.

تقی‌زاده افزود: دانشجویان و طلاب، زوج‌های جوان، بازنشستگان و افراد جویای کار در اولویت خرید این خودرو در این طرح هستند. به گونه‌ای که متقاضیان از طریق اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از استعلام از نهادهای مربوطه خودرو اختصاص می یابد.

معاون سایپا: فروش پراید از فردا محدود می شود/ برای هر پراید 3 تا 4 میلیون زیان می دهیم

وی بیان داشت: در این طرح به هر فرد حقیقی مطابق با کد ملی اش و همچنین بررسی سوابق مشتریان، یک خودرو اختصاص خواهد یافت.

تقی زاده گفت: در این طرح برای نمایندگی های فروش سایپا هیچ سهمی در نظر گرفته نشده است و فرزندان بالای 18 سال خانواده ها در صورتی که جویای کار باشند، با استعلام از طریق وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی می توانند به ثبت نام بپردازند؛ در این زمینه در چند مرحله از جمله ثبت نام و صدور دعوتنامه از مشتریان تقاضای ارائه مدارک خواهد شد.

وی  تصریح کرد: فروش به شیوه اینترنتی انجام خواهد شد و پس از اجرای این طرح همه خودروهای خانواده پراید از جمله وانت پراید از خط تولید خارج خواهند شد.

به گفته معاون فروش و بازاریابی سایپا هم اکنون تولید هر دستگاه پراید با زیان حدود 3 تا 4 میلیون  تومانی برای این شرکت همراه است.
برچسب ها: سایپا ، پراید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار