اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری این دانشگاه از هفته آینده گفت: برای تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هنوز تصمیم‌ گیری نکردیم زیرا ابتدا باید ثبت‌نام اولیه پذیرفته شدگان دکتری انجام شود تا میزان ظرفیت خالی مشخص شود.
به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی علوی فاضل گفت: برای تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هنوز تصمیم‌ گیری نکرده ایم زیرا ابتدا باید ثبت‌نام اول پذیرفته شدگان دکتری انجام شود سپس براساس نتایج ثبت‌نام اولیه تصمیم‌گیری‌ها را صورت می دهیم.

وی افزود: پذیرفته‌ شدگان برای ثبت‌نام ابتدا باید شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 شهریور ماه به واحدی که در آن پذیرش شده‌اند، مراجعه کنند.

علوی فاضل گفت: داوطلبان قبل از مراجعه می‌توانند از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نشانی و تلفن واحدهای دانشگاه را ببینند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شذدگان آزمون دکتری خاطرنشان کرد: اصل مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات،‌ اصل شناسنامه عکسدار و دو برگ کپی از تمام صفحات، 6 قطعه عکس 4*3 تمام رخ (برای مشمولان خدمت سربازی 12 قطعه عکس) اصل و کپی کارت ملی و مدرک وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای آقایان از مدارکی است که داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام به همراه داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار