شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۸

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خوزستان طی بیانیه ای از حضور دشمن شکن ملت بزرگ ایران تشکر نموده و ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ملت از ایشان خواست تا به پاس خلق حماسه سیاسی از سوی ملت بزرگ ایران به خلق حماسه اقتصادی همت گمارد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وجاهدوا بأموالکم وأنفسکم فی سبیل الله

ملت غیور وسرافراز ایران اسلامی به حق باید بر دست یکایک شما بوسه شکر وخضوع زد که جهانیان را با حماسه آفرینی خویشبه حیرت واداشته اید شما خالقان حماسه را باید مصداق “من کان لله کان الله له” دانست از ثریای بصیرت انقلابی حماسی تان این جشن بزرگ الهی رابه محضر بقیه الله اعظم(عج)،امام راحل (ره)وخلف برحق اش امام خامنه ای(مدظله العالی)تبریک وتهنیت

می گوییم.

ای مردم همیشه در صحنه  ایران اسلامی شما بار دیگر با استقامت واستواری ، با حرکت حماسی خویش و خلق حماسه سیاسی از میراث گرانقدر  خمینی کبیر و شهدای میهن اسلامی دفاعی بس جانانه کردیدکه جز سخن رب العالم امکان کسی توان معنا دادن به حضور بصیرانه وانقلابی این ملت را نداردولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین.

مردم حماسه آفرین و انقلابی در ۲۴خرداد برگ زرینی دیگری در تاریخ اسلام وبشیریت رقم زدند که استکبار جهانی وشیاطین انسی وجنی را درظلمات ضلالتشان غوطهور کرده است وعاشقان ومحبان چشم برراه امید بسته درگاه دوست را به وجد وولوله در آورده است چشم منتظران رانور امید وقلب عاشقان سعادت را پر خروش حسینی کرده است وبدانید که لا یحمل هذه العلم الا اهل بصر وصبر.

این حرکت عظیم ملت حماسه آفرین با دیگر مشتی در دهان دشمنان داخلی و بویژه استکبار جهانی و ایادی آن بود و از طرف دیگر کوس رسوایی رسانه های ضدانقلاب را به صدا در آورد و نشان از عمق علاقه این ملت به میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

انتخاب رئیس جمهور جدید هم نشانی از اصل دمکراتیک جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و هم نشانی از صیانت آرا ملت در همه انتخابات گذشته و حال بوده است تا بار دیگر دهان یاوه گویان و شکاکان را ببندد.

اما در آخر ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان خوزستان با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ایران امیدواریم به پاس خلق حماسه سیاسی که ملت آن را رقم زدند هر چه سریعتر به خلق حماسه اقتصادی همت گمارید و با پایبندی بر اصول نه غربی و نه شرقی و اصل مقاومت و پایداری در برابر مستکبران بتواند در زمره سربازان ولی فقیه و خدمتگزارن ملت باشد. امید است از این فرصت استثنایی در پیچ تاریخی انقلاب اسلامی بتواند برای پاسداشت ارزشها استفاده کند. آقای ریس جمهور ملت ایران علی رغم تمام تحریم ها و توطئه های دشمن به این اصل اعتقاد دارد که ” ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین” و امیدواریم شما نیز در این راه گام های استواری بردارید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خوزستان


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار