اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کلیه خبرنگاران برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای خود نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان که یک مجمع صنفی است و به دنبال احقاق حقوق آنها با الویت بخشی به بحث بیمه است اقدام کنند.

شوشان آبادان ؛ به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، محمد جورونددر همایش نقش رسانه در توسعه همه جانبه منطقه در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اعلام حمایت کامل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همواره مورد حمایت ما بوده و در زمان بروز مشکل و شکایات مختلف از آنها برای پیگیری قضایی شکایات در هرجای استان نماینده حقوقی خود را با خبرنگار همراه کرده‌ایم.

وی افزود: هر زمان شکایتی از خبرنگار صورت گرفته بدون هماهنگی ما بوده است چراکه خوشبختانه از زمان انتصاب دکتر شریعتی به سمت استانداری خوزستان هیچ پرونده قضایی برای خبرنگاران تشکیل نشده و این اتفاق بسیار مبارکی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که ارایه خدمات بیمه در اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست خاطرنشان کرد: ارایه خدمات بیمه بر عهده مدیران مسؤول رسانه‌ها است و طبق توافقات صورت گرفته در صورت امتناع مدیران مسوول از ارایه این خدمات، از برخی حقوق و مزایای سامانه وزارت ارشاد از جمله درجه‌بندی مطبوعاتی و یارانه محروم خواهند شد و چنان چه در ادامه به این کار مبادرت نکردند امتیاز مدیریت آنها سلب خواهد شد.

جوروند اضافه کرد: از این رو از تمامی خبرنگاران استدعا داریم در صورت محرومیت از این خدمات و سرپیچی مدیر مسوول از این قوانین به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اطلاع بدهند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دعوت از کلیه خبرنگاران به عضویت در خانه مطبوعات استان اظهار کرد: با توجه به جلسه اخیر استاندار خوزستان با اعضای خانه مطبوعات و اختصاص مزایایی به این قشر، کلیه خبرنگاران برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای خود حتما نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان که یک مجمع صنفی است و به دنبال احقاق حقوق آنها با الویت بخشی به بحث بیمه است اقدام کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از زمان تشکیل خانه مطبوعات استان شاهد مشارکت ١٨٦ نفر از خبرنگاران بودیم که یکی از خانه‌های مطبوعات خوب به شمار می‌رود و قطعا وجود این خانه مطبوعات نویدبخش اتفاقات بسیار خوبی برای عرصه رسانه‌ای استان است.

جوروند همچنین با اعلام آمادگی برای حمایت از نشریه‌های داخلی هر شهرستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوب فرهنگی و هنری در شهرستان بندرماهشهر ضرورت وجود نشریه‌های داخلی احساس می‌شود. از این رو، با هدف تقویت این نشریه‌ها ما از راه‌اندازی این قبیل نشریه‌ها استقبال کرده و در صورت تشکیل پرونده برای راه‌اندازی آن برای اخذ مجوز و شروع به کار هر چه سریع‌تر آن شخصا پیگیری خواهم کرد.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار