اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
اصل كار ما شايسته سالاری است و هر كس بتواند در اين مسير حركت كرده و صلاحيت های لازم را داشته باشد برای خدمت رسانی به مردم به كار گرفته خواهد شد.
شهردار منتخب اهواز در خصوص تغییر و تحولات مديران شهرداری گفت: اصل كار ما شايسته سالاری است و هر كس بتواند در اين مسير حركت کند، برای خدمت رسانی به مردم به كار گرفته خواهد شد.

منصور کتانباف در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پيش از اين در جلساتي كه با اعضای شورای شهر اهواز داشتم، برنامه هایی از سوی بنده ارائه شد كه اميدواريم اين برنامه ها بر اساس برنامه پنج ساله اهواز مصوب و اجرایی شوند. اصل این برنامه ها به زودی در اختيار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: معتقد هستم خدمات شهری پیشانی شهر است. شهرداری نهادی است كه بايد در خدمت مردم باشد؛ طی 12 سال گذشته در كشور موضوعی مطرح شد كه شهرداری ها تبديل به یک نهاد اجتماعی- فرهنگی شوند. اين اتفاق در بسیاری از شهرها رخ داده است. اميدواريم در شهرداری اهواز نیز در مسير بهبود حركت كنيم.

شهردار منتخب اهواز بیان کرد: حركت در مسير بهبود يک رويكرد جامع بوده و زيرشاخه هاي اين رويكرد وظايف شهرداری است. اميدواريم بتوانيم رويكرد اجتماعي و فرهنگي مناسبي داشته باشيم و مردم به بهبود وضعيت شهر در تمامی حوزه ها کمک كنند.

کتانباف در خصوص برنامه های خود در زمینه بدهی های شهرداری عنوان کرد: همه سازمانها طلبكار و بدهكار هستند. مردم بايد کمک كرده و بدهی خود را به شهرداری پرداخت كنند تا شهرداری نيز توان پرداخت بدهی های خود را داشته باشد.

وی در خصوص تغییر و تحولات مديران شهرداری تصریح کرد: بايد گفت اصل كار ما شايسته سالاری است و هر كس بتواند در اين مسير حركت كرده و صلاحيت های لازم را داشته باشد برای خدمت رسانی به مردم به كار گرفته خواهد شد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار