شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از برگزاری بازی های خانگی تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در اهواز خبر داد.
هدایت یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از برگزاری چند بازی خانگی، اظهار کرد: با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این تیم از میزبانی پنج بازی خانگی در فصل جدید لیگ دسته دوم  با محرومیت روبه‌رو شده است که با موافقت فدراسیون این بازی ها به میزبانی ورزشگاه شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

وی گفت: تیم  نفت و گاز گچساران در هفته نخست این رقابت ها، سیزدهم شهریورماه میزبان تیم شهدا بابلسر خواهد بود و امیدواریم میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب برای تیم خوب و پرطرفدار نفت وگازگچساران، خوش یمن باشد.

مدیر عامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در ادامه نیز با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دختران زیر 18 سال وزارت نفت، عنوان کرد: این رقابت ها از امروز (پنجشنبه) به مدت 10 روز به میزبانی شرکت ملی گاز در یزد برگزار می شود و تیم های ورزشی مناطق نفت خیز جنوب با 117 ورزشکار از شرکت های نفت و گاز گچساران، نفت و گاز مسجدسلیمان، نفت و گاز آغاجاری و مناطق نفت خیز جنوب (اهواز) دراین رقابت ها حضور دارند.

وی با بیان این که تیم های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با برنامه ریزی مناسب و با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند، گفت: ورزشکاران ما در هفت رشته والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ، کاراته، بدمینتون، شطرنج و ژیمناستیک مقابل حریفان خود صف آرایی می کنند.

یزدی در پایان بیان کرد: من به کسب موفقیت توسط تیم های مناطق نفت خیز جنوب در این المپیاد بسیار امیدوار هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار