اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
فرماندار شوش:
رضانجاتی در آیین کلنگ و بهره برداری از این پروژه ها گفت: یکی از مهمترین این پروژه ها طرح گازرسانی به 520 خانوار ساکن در روستاهای کعب زیدان، راضی حمد، فهد بالکو و شیخ زیدان نعیمی از توابع بخش شاوور شهرستان شوش می باشد. وی گفت: برای اجرای این طرح 23 هزار متر شبکه گذاری شده و در مرحله نخست 450 انشعاب گاز واگذار شده است.

فرماندار شوش گفت: در آخرین روز از هفته ی دولت 8 پروژه ی عمرانی و خدماتی با حضور استاندار خوزستان در این شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
به گزارش شوشان: رضانجاتی  در آیین کلنگ و بهره برداری از این پروژه ها گفت: یکی از مهمترین این پروژه ها طرح گازرسانی به 520 خانوار ساکن در روستاهای کعب زیدان، راضی حمد، فهد بالکو و شیخ زیدان نعیمی از توابع بخش شاوور شهرستان شوش می باشد. 
وی گفت: برای اجرای این طرح 23 هزار متر شبکه گذاری شده و در مرحله نخست 450 انشعاب گاز واگذار شده است.
نجاتی با اشاره به کلنگ زنی بوستان امید به نمایندگی از 300 بوستان استان خوزستان در روستای بنادر بخش شاوور گفت: در نخستین گام از این طرح در استان خوزستان، ساخت 9 بوستان در مناطق روستایی این شهرستان آغاز شد.
وی همچنین از اخذ مجوز احداث 26بوستان امید دیگر در 26 روستای شهرستان شوش نیز خبر داد گفت: شوش از نظر تعداد بوستان های امید در رتبه سوم استان خوزستان قرار دارد.
فرماندار شهرستان شوش احداث بوستان در مناطق روستایی شوش را گامی مهم در راستای تامین زیر ساخت های تفریحی و گردشگری در این مناطق برشمرد و گفت: شهرستان شوش علاوه بر گردشگری مذهبی و باستانی از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری طبیعی و روستایی برخوردار است.
وی همچنین به بهره برداری از خط انتقال برق ایستگاه زیگورات چغازنبیل به شوش به طول 15 کیلومتر در راستای تقویت برق شهرستان شوش نیز اشاره کرد.
نجاتی از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح 555 هکتار از اراضی شرکت پاک چوب نیز خبر داد و گفت: دولت در این راستا 18 میلیارد ریال به صورت وام بلاعوض و همچنین 15 میلیارد ریال نیزسرمایه گذار طرح در این خصوص هزینه کرده است.
فرماندار شهرستان شوش به بهره برداری از پروژه های شهرداری شوش از جمله بازارچه خوداشتغالی قائم اشاره کرد و گفت: این بازارچه در راستای اشتغال زایی و تولید اشتغال به تعداد120 غرفه راه اندازی شده است.
وی گفت: در مجموع برای افتتاح و بهره برداری از این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 200میلیارد ریال هزینه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار