اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
بازیکنان ایران شجاع و قوی هستند
شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، از تساوی بدون گل تیمش مقابل ایران ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش شوشان، کره ای ها که برای قطعی کردن صعودشان به جام جهانی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند، علی رغم 10 نفره شدن ایران در دقایق ابتدایی نیمه دوم، نتوانستند به گل برسند تا سرنوشت صعودشان به دیدار پایانی در خانه ازبکستان کشیده شود.


سرمربی کره در پایان بازی گفت:" حیف شد که نتوانستیم گل بزنیم؛ اما می خواهم از همه بازیکنانم که بهترین بازی شان را ارائه دادند، تشکر کنم. 


می دانستیم که دیدار دشواری مقابل ایران خواهیم داشت؛ زیرا این تیم بازیکنانی شجاع با شرایط بدنی خوب دارد.


مهاجمان ایران علاقه زیادی دارند که به عقب برگردند و از آنجا حمله را ترتیب بدهند؛ بنابراین من از حملات سریع آنها آگاه بودم. ما از ابتدا حملات مان را آغاز نکردیم زیرا اگر در ابتدا گل می خوردیم، می دانستیم که بازی دشواری خواهیم داشت.


با توجه به اینکه گل نزدیم، باید بگویم برنامه هایم موفق نبود. ما تلاش کردیم تا با تعویض، گره بازی را باز کنیم و به گل برسیم؛ اما نتوانستیم. 


اگر در زمین بهتری بازی می کردیم، عملکرد بهتری ارائه می دادیم. مسئولان ورزشگاه تلاش زیادی کردند تا زمین را به شرایط بهتری برسانند؛ اما این کافی نبود. بازیکنان ایران از قدرت لازم برای غلبه بر شرایط بد زمین برخوردار بودند. 


ما در این بازی برای پیروزی بازی کردیم و در دیدار مقابل ازبکستان هم برای برد به میدان می رویم. فکر می کنم یک تساوی بدون گل هم می تواند صعود ما به عنوان تیم دوم را قطعی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار