اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
عثمانلی اسپور، به جای سپیدرود!
هافبک اسبق پرسپولیس در انتقالی عجیب با باشگاه عثمانلی اسپور ترکیه قرارداد بست.

به گزارش شوشان، پیام صادقیان بعد از سال نه چندان درخشان در ماشین‌سازی تبریز قصد داشت لیگ هفدهم را همانند فصل 95-94 با نفت تهران و این بار در کنار علی کریمی آغاز کند ولی جدایی این مربی قبل از شروع مسابقات موجب شد صادقیان نیز قید حضور در نفت را بزند و وضعیت نامشخصی داشته باشد.


در یک هفته اخیر شایعه پیوستن و حتی توافق نهایی این هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و صبا با باشگاه سپیدرود رشت منتشر شد و قرار بود صادقیان به جمع شاگردان علی نظرمحمدی اضافه شود ولی در نهایت عدم توافق با این تیم، دوباره وضعیت او را به حالت نامعلومی درآورد.


صادقیان که با توجه به عملکرد دو فصل اخیرش به نظر می‌رسید در فوتبال ایران بماند در انتقالی غیر منتظره راهی ترکیه شد و طبق اعلام توییتر و اینستاگرام رسمی عثمانلی اسپور، با این باشگاه ترکیه‌ای قرار داد بست و به او خوشآمد گفته شد.


او در تمرین روز گذشته عثمانلی اسپور ترکیه نیز حضور یافته و پیراهن تیم جدیدش را نیز بر تن کرده است.


عثمانلی اسپور در سه بازی ابتدایی فصل 18-2017 سوپر لیگ ترکیه دو شکست و یک تساوی داشته تا در رده هفدهم جدول قرار داشته باشد.


صادقیان در ابتدای ظهورش در فوتبال ایران به‌عنوان یکی از استعدادهای آینده‌دار محسوب می‌شد و بسیاری اعتقاد به لژیونر شدن او یکی، دو فصل بعد از درخشش در ذوب‌آهن داشتند که این اتفاق حالا رخ داد و هافبک پیشین پرسپولیس به یک تیم اروپایی رفت.


یک سال قبل مهدی طارمی و رامین رضاییان با باشگاه ریزه اسپور ترکیه قرارداد بسته بودند ولی در نهایت حضور این دو بازیکن در سوپر لیگ این کشور نهایی نشد اما شهباززاده یک نیم‌فصل در تیم آلانیا اسپور ترکیه بود؛ اکنون نیز صادقیان با پیوستن به عثمانلی اسپور، به‌عنوان تنها نماینده ایرانی در یک باشگاه ترکیه‌ای عضویت خواهد داشت.


کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس فصل گذشته و در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که با پیروزی 3 بر صفر تیم یونانی همراه بود، دو گل برای المپیا مقابل عثمانلی اسپور ترکیه به ثمر رساند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار