شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

رييس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از 3 ميليون و 138 هزار و 874 واجد شرايط راي دادن در استان خوزستان، 2 ميليون و 42 هزار و 521 نفر در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت كردند.

سيدكريم حسيني در گفت‌وگو با  ايسنا اظهار كرد: تعداد كل آراي ماخوذه انتخابات رياست جمهوري در خوزستان، 2 ميليون و 42 هزار و 521 راي و ميزان مشاركت خوزستاني‌ها در اين انتخابات، 74 درصد بوده است.

وي تعداد آرا كانديداها در خوزستان با جمع‌بندي آراي ماخوذه، را بدين شرح عنوان كرد: نفر اول آقاي محسن رضايي با 921 هزار و 570 راي، نفر دوم آقاي حسن روحاني با 675 هزار و 495 راي، نفر سوم آقاي سعيد جليلي با 169 هزار و 446 راي، نفر چهارم آقاي محمدباقر قاليباف با 117 هزار و 977 راي، نفر پنجم آقاي علي‌اكبر ولايتي با 78 هزار و 488 راي و نفر ششم آقاي محمد غرضي با 15 هزار و 251 راي.

حسيني ادامه‌داد: حضور و شور مردم در اين انتخابات نسبت به انتخابات گذشته بي‌نظير بود. حضور مردم در انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري، معنادار و حامل اين پيام است كه علي‌رغم فشارهاي دشمن، تحريم‌ها و كاستي‌ها، پيوند محكمي با نظام و رهبري داشته و هم‌چنان به مصالح كشور، غيرت و وفاداري دارند.

وي تصريح كرد: با توجه به گزارش‌هاي رسيده، خوشبختانه در سراسر استان خوزستان انتخابات كاملا امن و شفاف و در سلامت كامل و بدون هيچ‌گونه اتفاقي خاص، برگزار شد.

رييس ستاد انتخابات خوزستان گفت: به نوبه خود از سوي ستاد انتخابات استان، از ملت عزيز و به ويژه مردم بزرگوار خوزستان تشكر و قدرداني مي‌كنم و اميدواريم كه پاسخ اين همه محبت و وفاداري را در خدمت به آن‌ها داشته باشيم.

 

وي عنوان كرد: همچنين از همكاري خوب همه رسانه‌ها و سازمان‌ها و اداراتي كه در برگزاري انتخابات به ما كمك كردند، تشكر و قدرداني مي‌كنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار