اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
شوشان خرمشهر : مکی یازع دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاکنون 160 موکب برای استقرار در مرز شلمچه شناسنامه دار شدند و پیش بینی می شود 40 موکب دیگر برای استقرار در مرز شلمچه برای شناسنامه دار شدن درخواست خود را به کمیته مشارکت ها و اسکان ستاد اربعین ارائه دهند.وی به قرار گرفتن اربعین حسینی تا 20 سال آینده در فصل گرما اشاره کرد و اظهار کرد:
برخی از موکب ها و استان ها و شهرستان های معین برای ساخت سوله های اسکان موقت با هزینه شخصی اعلام آمادگی کردند و ساخت برخی از آنها آغاز شده است.
یازع، استان های بوشهر، فارس، خراسان شمالی و جنوبی، تهران و هرمزگان را استان های معین کشوری و شهرستان های آبادان، امیدیه ، رامشیر، بهبهان، آغاجاری، هندیجان، ماهشهر را شهرستان های معین خرمشهر در آیین اربعین نام برد.
 رئیس کمیته مشارکت های و اسکان ستاد اربعین در مرز شلمچه گفت: توزیع روزانه 62 تن آرد، 100هزار قرص نان، یک هزار قالب یخ، 90 هزار بطری آب در ایام اربعین حسینی امسال در مرز شلمچه پیش بینی شده است.
وی به استقرا چهار نانوایی صنعتی و 150 نانوایی سنتی در اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و بیان داشت: گاز مورد نیاز موکب ها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار