اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
محمدرضا فرطوسی، هنرمند خوزستانی در نمایشگاه عکس یونان شرکت می‌کند
شوشان خرمشهر : یکی از آثار «محمدرضا فرطوسی» عکاس، کارگردان و نویسنده خوزستانی به همراه 6 اثر دیگر از گروه کاریز در نمایشگاه عکس آتن به نمایش در می‌آید.
 به گزارش همشهری، در نمایشگاه عکسی که از تاريخ ٣١ شهريور تا ١٣مهر ١٣٩٦ در شهر آتن، پایتخت کشور یونان و با موضوع سفر برگزار می‌شود، یکی از عکس‌های محمدرضا فرطوسی به نمایش درخواهد آمد.
عکسی که فرطوسی به این نمایشگاه ارسال کرده، زن عربی را نشان می‌دهد که بسته بزرگی از كاه را روی سر حمل کرده است. این تصویر تداعی کننده یکی از معروف‌ترین ترانه‌های فولکوریک مردم عرب اهواز است. اين ترانه با نام "یا الشایله الکاره" به معنای "ای زنی که كاه را روی سر داری" شناخته می‌شود.
از محمدرضا فرطوسی پیش از این، آثاری در نمایشگاه‌های عکاسی داخلی و بین‌المللی مختلفی از جمله نمایشگاه "ایران، مردم، راه‌ها و مناظر" در ایتالیا، نمایشگاه عکس رژان در تهران، نمایشگاه عکس ونیز و چندین نمایشگاه دیگر در معرض دید عموم قرار گرفته بود.
در نمایشگاه عکس آتن، علاوه بر عکس محمدرضا فرطوسی، عکس‌های 6 عکاس ایرانی دیگر در کنار عکاسانی از 25 کشور مختلف جهان عرضه خواهد شد.
محمدرضا فرطوسی، جاوید تفضلی، امید شکری، بهمن شهبازی، مهدی قنواتی و داوود کهن‌ترابی، هفت عکاس ایرانی هستند که در قالب گروهی به نام کاریز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار