شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

امام جمعه آبادان گفت: زمانی می‌توان از مردم قدردانی کرد که به انتخاب آنان احترام گذاشته و در مسیر خدمت به این ملت بزرگ قدم برداریم.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در دیدار با تعدادی از منتخبان مردم آبادان در شورای اسلامی این شهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و حضور حماسی ملت ایران در انتخابات اظهار کرد: مردم ب اعضای جدیدی شوراها اعتماد کرده و آنان را امین خود دانستند و به شما به عنوان صاحب نظر و ایده‌پردازان این شهر اعتماد کردند.

وی ادامه داد: زمانی می‌توانید قدردان این حرکت عظیم مردم باشید که پای در مسیر خدمت به آنان بردارید، و رضایی جز رضای خدا و ملت شریف ایران نداشته باشید.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: تشکر زبانی با تشکر عملی تفاوت فراوان دارد، و شکر نعمت واقعی این است که شما همه تلاش خود را در راستای اعتمادسازی و خدمت به مردم به کار گیرید.

ابراهیمی پور افزود: آفت کشور غرور است و مشاهده کردیم که چگونه غرور در تشکیلات گذشته چه مضراتی برای کشور به بار آورد و نباید گرفتار این آفت شوید.

خطیب جمعه های آبادان ابراز داشت: امیدوارم شورای جدید در عین تواضع، در اندیشه خدمت صادقانه باشند و از خود نام نیکی بر جای گذارند.

ابراهیمی پور اظهار کرد: باید کار کارشناسی را سرلوحه کار خود قرار دهید و تمام جوانب انجام یک کار را در نظر داشته باشید تا در مواقع ضروری به مشکل بر نخورید.

نماینده ولی فقیه در آبادان ضمن ابراز تأسف از فقدان کارشناسی در ادوار گذشته شوراها عنوان کرد: باید چند کارشناس شهرسازی را در کنار خود به خدمت در آورید و از علم آنان بهره ببرید و در بحث فرهنگ سازی نیز همراه شما خواهیم بود.

وی با انتقاد از عملکرد شورای شهر گذشته بیان کرد: در شورای شهر گذشته با وجود حضور شش ساله، کمترین کار مثبت انجام شد و اگر پروژه‌های اخیر همانند پل کابلی و کارخانه پسماند به بهره‌برداری نمی‌رسید چه جوابی برای گفتن وجود داشت.

ابراهیمی پور اضافه کرد: در انتخاب شهردار با مطالعه وارد شوید و اجازه ندهید منافع حزبی و شخصی افراد بر تصمیم گیری‌ها تاثیر داشته باشد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: مناطق محروم آبادان را به طور خاص اولویت‌بندی کنید و به مشکلات این مناطق بپردازید، مگر این محلات چه گناهی کرده‌اند که پا سوز مناطق مرکز شهر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بلای جان شور انشقاق میان اعضاء و تفرقه بین آن‌هاست، هدف شما اتحاد و خدمت صادقانه به مردم باشد و مطمئن باشید که اگر مردم خلوص نیت را در شما مشاهده کنند با شما همراهی و همکاری خواهند کرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار