شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت :

در ابتدا: از همان ابتداي تأييد صلاحيت مهندس غرضي توسط شوراي نگهبان، مشخص بود که اين نامزد رياست جمهوري هيچ شانسي براي پيروزي در انتخابات ندارد، و تأييد صلاحيت ايشان توسط  شوراي نگهبان، به نوعي غافل‌گيري آقاي غرضي توسط شوراي نگهبان محسوب مي شد. اگر از همان ابتدا هم نام اين رقابت هشت نفره را گروه نامزدهاي 1-8 مي ناميدند! بسي واقع بينانه تر از گروه نامزدهاي هشت نفره بود.

در ادامه: اما سؤال مهم اين است که؛ چرا گفته ها و تبليغات مهندس غرضي علي رغم سادگي و سرراستي‌اش، و لعنت فرستادن به خود و کساني که آنان را مسئول مشکلات کنوني جامعه مي دانست( در مناظرات تلويزيوني)، اقبال عمومي و حداقلي نيافت و در رقابت با آراي باطله نيز فرو‌ماند؟! ديگر اين که، چرا ايشان در زادگاه خود نيز(‌اصفهان) نتوانست آراي موطني و هم‌استاني‌هاي خود را جذب نمايد؟!

در ميانه: به واقع، آن چه که آقاي مهندس غرضي در رويکردها ، اظهارات و گفته هاي سياسي شان در ايام تبليغي انتخابات بدان اشارت مستقيم و اصرار وافر داشتند، بيش از آن نخ نما شده بود که بخواهد ترغيبي را در اذهان ملي ايرانيان برانگيزد! گويا که آقاي غرضي بعد از کنار گذاشته شدن شان از عرصه ي قدرت سياسي ، هيچ رد اصلاحي و ميانه روانه اي را در سپهر سياسي و ملي رصد نکرده و يا نخواسته اند که رصد کنند! و اگر کمي خردورزانه تر در عرصه ي تبليغي انتخابات شرکت جسته بودند، الزامي نمي‌ديدند که در مناظرات تلويزيوني با بلند کردن صداي شان، سعي در حقنه کردن مطالب شان به ايرانيان نمايند!

در پايان: حال که نتيجه ي انتخابات مشخص شده است و آراي آقاي غرضي نيز ثبت گرديده! شايد ايشان با تأمل و تأني بيشتري، به آن چه که روي داده است نظر کنند. اما اين آرا، سويه ي ديگري نيز دارد که شايد نتوان از آن به راحتي گذشت و به شرح آن نپرداخت، هرچند هنوز مي توان اطمينان داشت که آقاي مهندس غرضي به  آن چه که در ايام تبليغي گفته اند، هم اطمينان خاطر دارند و هم سعي وافر!

 

در وقت اضافه: چرا مي توان با خيال راحت و اطمينان خاطر گفت که رقابت سياسي آقاي غرضي، بيش از آن که با هفت نامزد ديگر( و بعدا پنج نامزد ) باشد، با آراي باطله بود؟! هر چند جواب اين سؤال را مردم پاي صندوق هاي رأي به آقاي غرضي دادند! اما بايد به ايشان متذکر شد که گفتمان و رويکرد نظري اش، سال هاست که ديگر گفتمان حاکم بر جامعه ي پويا و جوان ايراني نيست.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نویسنده ی آینده نزدیک!
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment چه مطلب بی محتوا و بی سر و ته ای!
واقعا روزنامه کارون این مطلب رو چاپ کرده؟؟
به خودم خیلی امیدوار شدم؛ بنده توانایی تحلیل و مطلب نویسی به مراتب بالاتر و بهتر از این دارم.
احتمالا برای چندین روزنامه مطلب بفرستم از این به بعد.
شوشان جان میشه من برای شما مقاله و مطلب بفرستم و اگه با محتوا بود شما نشر کنید؟؟
comment
آرش قلعه گلاب
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment سخنی با دوست محترمم: نویسنده ی آینده نزدیک
با سلام خدمت شما دوست عزیز
از این که وقت گذاشتی و مطلبم را خواندی بسیار از تو سپاسگزارم.
باور دارم که نقد شما می تواند راه گشا برای من و ما باشد.
و حتم دارم که شما نیز می توانی مطالب و نظراتت را برای نشریات و سایت های خبری بفرستی و چاپ کنی. این عرصه مجالی است برای همه ی کسانی که علاقه مند به کار نوشتن هستند .
اگر هم که خیال کرده ای مطلبم بی سرو ته است، باز هم از شما ناراحت نیستم. به هر حال نظری است در حد و اندازه ی اندیشه و نگرش من حقیر و جای هیچ ادعایی نیز در این عرصه نداشته ام و ندارم. قطعا بزرگانی در این عرصه هستند که باید به انان احترام گذاشت و من خود را در این صف آخر از همه می بینم.
خوشبختانه با فعالیت چند ساله ای که در این عرصه داشته ام، مجال این را دارم که به عنوان برادر کوچک تر شما، به شما کمک کنم تا نظرات و اندیشه هایت را در هفته نامه ای که در ان فعالیت دارم، چاپ کنم. همچنین یک سایت خبری نیز هست که با تنی چند از دوستان در ان فعالیت می کتم. آن جا هم این امکان برای من فراهم است تا نوشته هایت را بر روی وب سایت خبری مان بگذارم. منتظر نوشته هایت هستم دوست گرامی. شماره ی تلفنم را هم برایت می گذارم تا اگز خواستی برای هماهنگی امکان برقراری ارتباط فراهم باشد. کافی است یک اس ام اس بدهی ، خودم با تو تماس می گیرم.دست شما را می بوسم آقای نویسنده ی آینده نزدیک.
شماره تلفن: 09335641487
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار