اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰
رقیه محمودی:

















به گزارش شوشان در پنجمین روز از هفته تعاون رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شوش،رئیس کمیته امداد و نماینده اتاق تعاون و تعدادی از تعاونگران به دیدار چند تن از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد رفتند و با تقدیم هدایایی از آنها دلجویی کردند.
رقیه محمودی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی آقای ساعدی رئیس کمیته امداد شوش ،آقای خردمند نماینده اتاق تعاون و تعاونگران گفت:
پایه و اساس اداره تعاون و تعاونی ها بر اساس همکاری و همیاری و یاری رساندن است یکی از اهداف تعاونی ها کمک کردن به همنوعان است .
محمودی افزود :با توجه به این که تعاون و همکاری ریشه در خون ،دین و ایمان ما دارد کاری که اعضای تعاونگر انجام دادند یک نوع همکاری و هم دردی با همنوع خودشان است .
امیدوارم این دیدار که در هفته تعاون  پیش آمده بابی باشد برای ادامه و استمرار این سرکشی ها و کمک ها و همچنین در نظر داریم با تشکیل گروه تعاونگران خیر و کمک این عزیزان حداقل ماهی 5 خانواده را سرکشی ،کمک و یاری رسان باشیم .همان طور که در زمان گذشته تعاون و همیاری از کشت و کار شروع شده و در مراسمات غم و شادی  همدیگر شریک بودند .الان هم همان تعاون را ریشه دار کنیم و بتوانیم با یاری و تعاون رفاه نسبی  را برای این خانواده ها فراهم کنیم.
در پایان ساعدی رئیس کمیته امداد خمینی شوش نیز ضمن ارائه ی گزارشی از وضعیت  خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از خیرین و تعاونگران خواست  با توجه به فرارسیدن فصل مدارس کمک های خیر خواهانه ی خود را جهت تهیه پوشاک و لوازم التحرير دریغ نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار