اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
تحلیف اعضای شورای مینوشهر
از عصر دیروز منابع مطلع،از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای مینو شهر در ساختمان فرمانداری و در سکوت کامل رسانه ای،خبر دادند . مراسم نه تنها از سمت فرمانداری اطلاع رسانی نشد، تلویحا تکذیب هم شد .
شوشان خرمشهر : از عصر دیروز منابع مطلع،از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای مینو شهر در ساختمان فرمانداری و در سکوت کامل رسانه ای،خبر دادند . مراسم نه تنها از سمت فرمانداری اطلاع رسانی نشد، تلویحا تکذیب هم شد .

بگزارش شوشان خرمشهر و طبق اخبار غیر رسمی،مراسم تحلیف منتخبین شورای مینوشهر که قرار بود ساعت 20 دیشب (چهارشنبه)برگزار شود، بنا به دلایلی توسط حیاتی فرماندار خرمشهر ملغی اعلام شد. منابع آگاه علت این لغو جلسه را غیبت یکی از اعضا عنوان کرده اند(هر چند در مراسم تحلیف امروز نیز یکی از اعضا غایب بود.)به همین دلیل ظاهرا جلسه ی تحلیف به صبح پنجشنبه موکول شده بود.

فرمانداری خرمشهرعلاوه بر اینکه از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای این مراسم دعوت نکرد ،پیش از آن خبری هم درباره  مراسم تحلیف منتشر نکرده بود . جالب اینکه بعد از اتمام جلسه و تا زمان انتشار این خبر ، روابط عمومی فرمانداری رسما خبر مراسم تحلیف را ضمن عدم مخابره ، نه تایید و نه تکذیب کرده است .
این پنهان کاری ها در کنار ملغی شدن اولیه ی آرای شورای مینوشهر توسط وزارت کشور و تایید کاملا غافلگیرانه ی آن در روز گذشته بدون اطلاع رسمی از سوی منابع مسئول بیش از آنکه شهروندان را از اعلام نتایج خرسند کند ، علامت های سوال زیادی را در ذهن آنها متبادر میکند .

بگزارش شوشان خانمها : مینا سیاحی‌فر و فرزانه زایر و آقایان : امید اسکندری، ناجی پورعواد و محمدعلی بحرانی‌پور 5عضو اصلی شورای شهر مینوشهر هستند که امروز در فرمانداری ویژه خرمشهر تحلیف شدند و امید اسکندری،حاتم صلبوخی و مینا سیاحی فر به ترتیب به عنوان رئیس،نائب رئیس و منشی شورای شهر مینوشهر انتخاب شدند.

انتخابات شورای مینو شهر در گذشته بعلت اختلاف تعداد آرا و تعداد افراد واجد شرایط رای باطل اعلام شده بود اما اخیرا بدون اطلاع از جزییات و چگونگی آن ، تایید شد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار