اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
امام جمعه آبادان:
آبادان - شوشان ؛ امام جمعه آبادان با انتقاد از سکوت سازمان ملل در قبال کشتار مردم میانمار ، گفت: سازمان ملل و کشورهای اسلامی شاهد کشتار مردم میانمار هستند ولی سکوت معنی داری کرده اند.
 شوشان آبادان ؛ حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود:ارتش و افراطیون بودایی در میانمار اقدام به کشتار مردم و سوزاندن اجساد کردند ولی سازمان ملل هیچ عکس العملی در قبال این نسل کشی نداشت.

وی اظهار داشت:چگونه است که طالبان این اقدام هولناک در میانمار را محکوم می کند ولی سازمان ملل و کشورهای اسلامی سکوت کرده اند؟

خطیب جمعه آبادان افزود:مجامع بین المللی به ویژه مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات سکوت پیشه کرده اند و این جای سوال دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:کشورهای اسلامی باید در نظر گرفتن زمان این اقدام را محکوم کنند تا جهانیان شاهد اتحاد جهان اسلام باشند.

وی با اشاره به درخواست بازرسی از اماکن نظامی ایران توسط آمریکا گفت:طرح مجدد این بازرسی از اماکن نظامی ایران پس از امضای توافق هسته‏ ای نشان می‏ دهد که آمریکا، قصد دارد ایران را بعنوان نقص روح برجام و همچنین خطری برای صلح در خاورمیانه قلمداد کند.

خطیب جمعه آبادان تصریح کرد:آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد و مساله بازرسی تنها یک بهانه برای تحریم های بیشتر علیه ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خواستار انتخاب شهردار دلسوز و انقلابی از سوی شورای شهر اسلامی آبادان شد و گفت:اعضای شورای شهر با در نظر نگرفتن فشار های سیاسی در انتخاب شهردار جدید هوشیار باشند.

وی اظهار داشت:شواری شهر آگاهانه فرد مورد نظر را انتخاب کنند زیرا این خواسته شهروندان آبادانی است.



انتهای پیام/.

***

***خبرنگار *** نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار