اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
در حاشیه جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلاد / کتانباف شهردار منتخب اهواز در گفتگو با شوشان : این جشنواره فرصت خوبی بود تا آداب و رسوم، فعالیت های سرمایه گذاری و امکانات اقتصادی خوزستان معرفی شود
کتانباف شهردار منتخب اهواز: معرفی خوزستان، دعوت از سرمایه گذاران و معرفی آداب و رسوم خوزستان از جمله دستاوردهای این جشنواره بود
 


شوشان: منصور کتانباف شهردار منتخب اهواز در حاشیه بازدید از جشنواره شب های فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد تهران، در گفتگو با خبرنگار شوشان اظهار کرد: شهرداری تهران در سال های گذشته تسهیلاتی برای شناساندن آداب و رسوم، سنن و ظرفیت های استان های کشور در نظر گرفت و در همین راستا هفته فرهنگی را با کمک دستگاه های استانی برگزار کرد.


شهردار منتخب اهواز با بیان این که در جشنواره شب های فرهنگی برج میلاد، استان ها با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های خود، هفته فرهنگی خود را برگزار می کنند، گفت: این جشنواره فرصت خوبی بود تا آداب و رسوم، فعالیت های سرمایه گذاری و امکانات اقتصادی خوزستان معرفی شود و فرصتی برای شناساندن استان به آحاد ملت بود.

وی درخصوص بازخورد جشنواره فرهنگی هنری خوزستان گفت: افراد حاضر و همچنین بازدید کنندگان از همه ظرفیت های کشور هستند و این آشنایی و ارتباط می تواند موجب ایجاد زمینه فعالیت های اقتصادی در استان شود.

کتانباف با اشاره به ضرورت برگزاری این جشنواره عنوان کرد: باید ظرفیت های استان مان را به مردم و دستگاه هایی که قدرت و پتانسیل سرمایه گذاری دارند معرفی کنیم و از آن ها دعوت کنیم تا در صورت تمایل در استان در زمینه های فرهنگی سرمایه گذاری کنند. 

شهردار منتخب اهواز یادآور شد: معرفی استان خوزستان، دعوت از سرمایه گذاران و معرفی آداب و رسوم خوزستان از جمله دستاوردهای این جشنواره است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار