مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان به بگو مگوهای برخی افراد با رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان منجر شد. "> در نشست اعضای ستاد روحانی در خوزستان چه گذشت ؟ / اعتراض تند یک اصلاح طلب و پاسخ رییس ستاد روحانی در خوزستان / جادری : از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلبان ضربه خوردیم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۲

مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان به بگو مگوهای برخی افراد با رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان منجر شد.

 

شوشان : مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان به بگو مگوهای برخی افراد با رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان منجر شد.
در این مراسم جادری در پاسخ به اعتراضات تند یکی از حاضران در جلسه عنوان کرد: ما از گفتمان عقلانیت و اعتدال صحبت می‌کنیم زیرا از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلبان ضربه خوردیم و امروز می‌گویم جریان متعادل اصلاح‌طلبی می‌تواند همه جریان‌های دیگر را فرا بگیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه اصلاح‌طلبان با آن مواجه بوده‌اند این است که این طیف همیشه از جریانات افراطی ضربه خورده‌اند.

جاسم جادری دوشنبه شب در مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان اظهار کرد: امروز غیر از گفتمان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی، گفتمانی با عنوان عقلانیت و اعتدال در کشور پایه گذاری شده است.

جادری بابیان اینکه گفتمان عقلانیت و اعتدال توانسته است جای خود را با تدبیر و امید در جامعه باز کند، عنوان کرد: گفتمان تدبیر و عقلانیت توسط حسن روحانی در جامعه رشد کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، تمام تلاش شان را به کار گرفتند که تا آنجا که امکان دارد مشارکت مردم را در انتخابات کم کنند اما نتیجه انتخابات این را به همه دنیا ثابت کرد که مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان افزود: همچنین مردم کشور با مشارکت بالا در انتخابات نشان دادند که هنوز به روحانیت اصیل نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند و هنوز خواهان حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور هستند.

وی با اشاره بر اینکه جریان اعتدال در کشور می‌تواند ما را از این شیب تند عبور دهد، عنوان کرد: من خطاب به رئیس‌جمهور منتخب می‌گویم که ما با سختی به اینجا رسیده‌ایم و باید در این دولت از افراط گرایی و تفریط دوری بجوییم.

جادری در پاسخ به اعتراضات تند یکی از حاضران در جلسه عنوان کرد: ما از گفتمان عقلانیت و اعتدال صحبت می‌کنیم زیرا از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلبان ضربه خوردیم و امروز می‌گویم جریان متعادل اصلاح‌طلبی می‌تواند همه جریان‌های دیگر را فرا بگیرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
از آبادان
|
-
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment ای بابا اینا که دوباره اختلاف پیدا کردن !!!!
comment
سلطانعلی بهمنی
|
-
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment سایت محترم شوشان:سلام علیکم. با احترام به اطلاع خوانندگان وبینندگان آن سایت محترم میرساند: در مراسم قدردانی از فعالان ستادهای آقای دکتر روحانی در خوزستان در محل گیت بوستان برخی اعتراضات دو -سه نفره بروز کرده است که به دو دلیل بوده است : افراد معترض درجریان نحوه شکل گیری ،تعامل وائتلاف ستادها نبوده اند. پس از ماجرای رد صلاحیت حضرت آیت ا...هاشمی توسط شورای محترم نگهبان ونیز انصراف فداکارانه جناب آقای دکتر عارف همه ی ستادها اقدام به ائتلاف کرده ویا به صورت همسو وبرای یک هدف مشغول فعالیت بوده اندوهیچگونه موازی کاری درکارنبوده است .کلیه جلسات بصورت ترکیبی وبا ائتلاف صورت گرفته وستاد ها در کارعملیاتی وفعالیتهای میدانی درکنار هم بوده اند.دوم اینکه درگردهمایی صورت گرفته پیش بینی این تعداد شرکت کننده نشده بود وجمعیت حاضر بسیاربیشتراز هدف گردهمایی بود وطبیعی ست که عده ای از عزیزان شرکت کننده از تنوع وائتلاف دعوت شده اطلاع نداشته اند وچون رئیس ستادمرکزی به دلیل شرایط جلسه به رئوس اساسی ومهم انتخابات پرداخت نوعی سوء تفاهم ایجادشد درحالی که همه فعالان سیاسی همسو با جناب آقای دکتر جادری هماهنگی واشتراک راء ی داشته اند. سلطانعلی بهمنی- رئیس کمیته اطلاع رسانی
comment
محمد
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment شاهنامه آخرش خوشه... امیدوارم دکتر روحانی از پس جریانات تمامیت خواه دو جناح بربیاد.وبتونه توازین را رعایت کنه وشایستگان بر مناصب انتخاب کنه.
comment
حسن
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment با درود
آنچه که باعث ناراحتی دوستان بنده در این جلسه شد این بود که آقای جادری هیچ سخنی از اصلاحات به میان نیاوردند .اصلاح طلبان و دموکراسی خواهانی که در آبادان از دکتر روحانی حمایت می کردند با تبلیغات خود برای وی سنگ تمام گذاشتند.ما خواستار رسیدن به وضع مطلوب هستیم نه حفظ وضع موجود.از آنجایی که بزرگان اصلاح طلب از آقای روحانی حمایت کردند مردم به ایشان برای اصلاح و تغییر وضع موجود رای دادند.وگر نه هیچ فرقی بین روحانی و سایر کاندیدا نبود.
comment
محمد
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment متاسفم هر طور دلتون میخواد خبر اعلام میکنید...مرگ صداقت رو تسلیت میگم
اونجا جمع کثیری معترض بودند
از جمله خودم...
و اسم خاتمی همه دست میزدنند اما به بقیه حرف ها گوش نمیدادند
اگه بخواید بیشتر توضیح میدم...شاهدعینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار