اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶


شوشان خرمشهر : 
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 92 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 791 هزار و 645 تن تخلیه و بارگیری کالا در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 92 درصدی را نشان می دهد.

به گفته وی  از این میزان 250 هزار و 978 تن به تخلیه و 540 هزار و 665 تن به بارگیری اختصاص دارد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اعلام صادرات کالا به میزان 158 هزار و 811 تن به کشور کویت افزود: طی این مدت 335هزار و 327 تن کالا به کشور عراق نیز صادر شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش هشت برابری دارد.

وی با اعلام افزایش 14 برابری صادرات کلینکر از بندرخرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 342 هزار و 496 تن کلینکر از مجتمع بندری خرمشهر به کشورهای عراق و کویت صادر شده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در پایان به صادرات بیش از یک هزار و 648 تن تره بار و مواد غذایی با کانتینر یخچالی به کشور کویت طی این مدت اشاره کرد.

بندرخرمشهر به دلیل موقعیت استراتژیک و نزدیکی به بازار پر مصرف کشورهای عراق و کویت بهترین پتانسیل استفاده از ظرفیت ممکن در بخش کالاهای فله را دارا است.

این بندر تاکنون سابقه صادرات متوسط سالانه بیش از 700 هزار تن سیمان و مصالح ساختمانی به کشور عراق را داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار