اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

عبدالستار نوذري مشاور توسعه و سرمايه گذاري داخلي و خارجي استانداري خوزستان دستاوردهاي جشنواره فرهنگي خوزستاني ها در برج ميلاد تهران را تشريح كرد.

وي در گفتگو با شوشان گفت: جشنواره فرهنگي خوزستاني ها در فضايي بسيار باشكوه با حضور چهره هاي فرهنگي- سياسي و اقتصادي داخل و خارج از استان برگزار شد و  موجي از اتحاد و همدلي بين اعضاء شركت كننده،خوزستاني ها و حتي فعالين عرصه هاي مختلف كشوري را ايجاد كرد.

نوذري گفت: افراد شركت كننده تحت تاثير واقعيت ظرفيت هاي استان خوزستان قرار گرفتند و با توجه به حضور مديران  صنايع بزرگ خصوصاً نفت و انرژي و رايزني شركت كنندگان در اين حوزه ،انتظار مي رود دستاوردهاي خوبي به ارمغان آيد.

مشاور توسعه و سرمايه گذاري داخلي و خارجي استانداري خوزستان خاطر نشان كرد: به نوعي مي توان گفت با ايجاد فضاي تبادل نظر و انديشه در قالب گفتمان هاي فرهنگي زمينه هاي بسيار مطلوبي براي اثبات ظرفيت هاي مختلف استان براي ساير هم ميهنان و بعضاً بازتاب آن به خارج از كشور ايجاد شده است.

وي همچنين افزود: در روز دوم برگزاري اين جشنواره نيز با موجي كه ايجاد شد بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري از سوي هيئت هايي از ديگر  كشورها ،خصوصاً كشورهاي حوزه خليج فارس مورد توجه جدي قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار