اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
اولین کنفرانس بین‌المللی مکانیک مواد و تجهیزات پیشرفته (CMME 2018) بهمن‌ماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. 

 این کنفرانس در محور‌های مدل‌سازی و طراحی مواد و تجهیزات پیشرفته، بهینه‌سازی مواد و تجهیزات پیشرفته، رفتار دینامیکی مواد و تجهیزات پیشرفته، ساخت و کاربرد مواد و تجهیزات پیشرفته، بازرسی و پایش وضعیت مواد و تجهیزات پیشرفته و نانو فناوری در مواد و تجهیزات پیشرفته، 11 بهمن‌ماه امسال در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

ارائه آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه مکانیک مواد و تجهیزات پیشرفته، ارتباط میان دانشگاه و محققان با صنایع مختلف، بررسی مشکلات صنعتی در حوزه مواد و تجهیزات پیشرفته، بررسی قابلیت‌های اجرایی و صنعتی آخرین دستاوردهای علمی محققان، جهت‌گیری تحقیقات در زمینه دستیابی به روش‌های ساخت مواد و تجهیزات پیشرفته، برگزاری کارگاه‌های علمی و صنعتی در حوزه مکانیک مواد و تجهیزات پیشرفته و برگزاری میزگردهای تخصصی میان دانشگاه و صنعت در حوزه توسعه مواد و تجهیزات پیشرفته، از اهداف این کنفرانس هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را به زبان‌های فارسی یا انگلیسی از طریق وبسایت کنفرانس به آدرس cmme2018.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند؛ تمام مقالات انگلیسی پذیرفته‌شده در مجله Journal of Applied and Computational Mechanics  چاپ خواهند شد.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار