اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
آبادان - شوشان ؛ سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال آغاز شد.
هماد سامری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:تمرینات تیم پالایش نفت آبادان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر از روز چهارشنبه با حضور بازیکنان جدید و فصل گذشته در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد.
وی اظهارکرد: تیم پالایش نفت نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشته و برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم تیم نیاز به تمرین بیشتر و بازی های دوستانه داریم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:بدون شک امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم هر چند که رقیبان نیز برای کسب موفقیت به خوبی خود را مهیای حضور در لیگ برتر می کنند.
سامری گفت: سعی کردیم در پست هایی که بازیکنان فصل گذشته خود را از دست دادیم، جایگزینان خوبی داشته باشیم تا در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی غرب آسیا دچار مشکل نشویم.
وی افزود:در روز 2 نوبت تمرین برای بازیکنان از سوی کادر فنی پیش بینی شده تا بازیکنان به لحاظ آمادگی به شرایط مناسبی برسند.
وی گفت:تا شروع مسابقات یک اردوی 10 روزه در خارج از آبادان برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و برگزاری چند دیدار دوستانه در نظر گرفته شده است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از اواسط مهر امسال آغاز می شود.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار