اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
در جلسه شورای اداری شهرستان کارون و با نظر فرماندار این شهرستان، روسای ادارات برای پشتیبانی و کمک به وضعیت تحصیلی و شاخص های تعلیمی پشتیبان مدارس شدند.

دکتر معصومه خنفری در شورای اداری شهرستان کارون که امروز در سالن جلسات فرمانداری کارون برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسه سابق شورای آموزش و پرورش کارون در خصوص لزوم همیاری و همکاری ادارات با مدارس برای ارتقای شاخص‌های تحصیلی شهرستان اظهار کرد: امسال هر کدام از مدیران تا پایان سال پشتیبان و کمک رسان به یک یا چند مدرسه از شهرستان کارون خواهند بود.

وی افزود: کمک به مدارس و تلاش در جهت اعتلای وضعیت تعلیمی شهرستان شاخص‌های فرهنگ عمومی شهرستان را بهبود می‌بخشد. افراد خیر مدرسه سازی مانند آقای کردونی در شهرستان کارون وجود دارند که برای حفظ اجر اخروی عمل خود حتی حاضر نیستند مورد تشویق قرار گیرند.

فرماندار شهرستان کارون ادامه داد: چه خوب است که مدیران ما از روش این افراد الگو بگیرند و با برعهده گرفتن بخشی از کار کمک و خدمات رسانی به مدارس، سهمی در شادی دانش‌آموزان که فرزندان خود ما هستند داشته باشند.

خنفری با اشاره به اینکه مدیران شهرستان سال گذشته به عنوان معین کمک شایانی  به مدارس و  آموزش و پرورش کردند، گفت: توزیع مدارس بین ادارت بر اساس توامندی ادارات است. برای مثال شهرداری کوت عبدالله تقبل کرده است که به 30 مدرسه را خدمات رسانی کند.

در پایان جلسه نیز به هر یک از مدیران حاضر در جلسه احکام مربوط به پشتیبانی مدارس ارائه شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار