اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
گزارش شوشان از جلسه شورای اداری شهرستان اهواز / سرپرست فرمانداری اهواز: اجرای مصوبات جلسات شورای اداری توسط همه دستگاه‌ها ضروری است
همه دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه شهرداری اهواز باید بحث پروژه مهر را جدی بگیرند و توجه ویژه ای به بحث بازگشایی مدارس داشته باشند.
 


شوشان: سرپرست فرمانداری اهواز در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز با بیان این که اجرای مصوبات جلسات شورای اداری توسط همه دستگاه‌ها ضروری است، اظهار کرد: اعتبارات این جلسات که ذیل جلسات شورای اداری تصویب می‌شوند اهمیت این مصوبات را نشان می دهد و عدم حضور مدیران در این جلسات به دستگاه مذکور لطمه می زند.

به گزارش شوشان ، وی تصریح کرد: پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می دهد در نیمه دوم سال یک بارندگی ‌نرمال را خواهیم داشت بنابراین ضروری است تا با توجه به مصوبات کشاورزی و بحث اقتصاد مقاومتی، آب مورد نیاز کشاورزان تامین شود تا با مشکلی در این زمینه روبرو نشویم.

فرماندار اهواز با اشاره به اهمیت پروژه مهر و ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در آغاز سال تحصیلی نو گفت: همه دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه شهرداری اهواز باید بحث پروژه مهر را جدی بگیرند و توجه ویژه ای به بحث بازگشایی مدارس داشته باشند.

خون میرزایی در خصوص لزوم فعال سازی پروژه‌های اشتغال استان نیز بیان کرد: قرار است شوراهای اشتغال در شهرستان ها فعال شوند و تعهدات شان را مشخص کنند و اهداف کمی برای خود ترسیم کنند تا در پایان سال میزان تحقق آن ها قابل بررسی باشد. به زودی سند اشتغال شهرستان اهواز آماده می شود بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این موضوع توجه کنند و در جلسات شورای اشتغال حضور فعال داشته باشند. 




















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار