اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
شوشان خرمشهر : لغو شش ساعت تدریس اجباری مدیران ومعاونان درمدارس؛ زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش گفت:تدریس اجباری مدیران ومعاونان مدارس کشور به مدت شش ساعت درهفته طبق دستور وزیرآموزش وپرورش لغوو داوطلبانه خواهدشد.

علی زرافشان ، درباره لغومصوبه 6 ساعت تدریس اجباری مدیران مدارس متوسطه اظهارکرد: 
این موضوع درشورای معاونین وزارتخانه درروزشنبه هفته جاری تصویب وبراین اساس آن وزیرآموزش و پرورش دستوردادتادربرنامه توسعه سنواتی سال 96 ، تدریس مدیران و معاونان کلیه مدارس لغووازسال تحصیلی آینده داوطلبانه باشد.بنابراین این قانون که قبلا به صورت اجباری اجرا می‌شد،برای همه دوره‌هاوشاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی لغومی شودواگر مدیری علاقه مندبودمی‌تواندتدریس کند.
این مصوبه ازسوی مرکزبرنامه ریزی منابع انسانی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

سنوات ارفاقی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی به زودی پرداخت می‌شود

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی : ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم . در حوزه خدمات اجتماعی فعالیت‌هایی داریم، می‌خواهیم در سال جاری حدود ۳٫۵ تا ۴ میلیارد تومان در حوزه خدمات حمایتی کمک کنیم.
 برای آن دسته از معلمانی که مشکلاتی در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ در خصوص #سنوات_ارفاقی داشتند، از دیوان عدالت اداری حکم گرفتیم و الان در نظر داریم تا احکام آنها را صادر کنیم.
 همکارانی که در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ سنوات ارفاقی به آنها تعلق نگرفته بود، این مبلغ به آنها پرداخت می‌شود؛ مابقی سنوات ارفاقی دیگر سال‌ها پرداخت شده است.
مجوز قانونی این موضوع دریافت شده است و فقط در انتظار تأمین اعتبار آن هستیم که مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 در خصوص زمان پرداخت این سنوات ارفاقی باقی مانده، دولت باید این اعتبار را تأمین کند و با توجه به اینکه جزئی از حق و حقوق معلمان است، امسال این کار جلو خواهد رفت و به زودی این مبلغ پرداخت می‌شود


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار