اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
آبادان - شوشان ؛ دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر بازدید کرد.

شوشان آبادان ؛ مرتضی بانک امروز 29 شهریورماه در ادامه سفره یکروزه خود به منطقه آزاد اروند، از کارخانه شرکت فولاد کاوه اروند در شهرک صنعتی خرمشهر بازدید کرد.

این شرکت ظرفیت تولید 480هزار تن میلگرد و تولید 120 هزار تن وایر در سال را دارد. پروژه‌های شرکت فولاد کاوه اروند برای تولید محصولات طویل فولادی در منطقه آزاد اروند در دو فاز اجرا خواهد شد. 

فاز اول این طرح، احداث کارخانه نورد برای تولید میلگرد و وایر با مجموع ظرفیت تولید 600هزار تن در سال است.

همچنین فاز دوم طرح نیز شامل احداث واحدهای احیاء مستقیم به ظرفیت یک میلیون و 700هزار تن، فولادسازی به ظرفیت 2 میلیون تن و نورد قطعات سنگین به ظرفیت یک میلیون و 400هزار تن در سال است. 

مجتتمع فولاد کاوه اروند در شهرک صنعتی خرمشهر برای حدود 2هزار و 300 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور پس از این بازدید از روستای گردشگری بدریه دیدن کرد؛ بدریه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرمشهر در استان خوزستان است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حاشیه بازدید از این روستا عنوان کرد: مردم می‌توانند در این روستا واحدهای اقتصادی احداث کنند.

وی افزود : می‌بایست صنایع دستی در روستا تولید و برای فروش به شهرها و کشورهای دیگر صادر شود.

بانک با اشاره به این‌که گردشگران دیدن فضاهای سبز برایشان تازگی ندارد، گفت: گردشگران خارجی می‌خواهند سنت، تاریخ و فرهنگ کشورها و شهرهای دیگر را ببینند.

وی اظهار کرد: گردشگر وقتی به این منطقه بیاید از جاذبه گردشی این منطقه لذت خواهد برد.

همچنین امروز بانک، از گیت‌های ورودی آبادان بازدید کرد و در حاشیه آن عنوان کرد: برای کنترل خروج کالاهای خارجی از این گیت‌ها می‌بایست سازمان منطقه آزاد اروند و گمرک جمهوری اسلامی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی بر استمرار و همکاری منطقه آزاد اروند و گمرک جمهوری اسلامی ایران برای نظارت دقیق بر گیت‌های ورودی و خروجی منطقه تاکید کرد.


انتهای پیام/.


***خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار