اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
گزارش شوشان از نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان/ حسین کاملی عضو شورای اجرایی خانه احزاب خوزستان: بانوان می توانند مدیریت اقتصادی و عمرانی نیز برعهده داشته باشند / نقطه ضعف استان در عدم مطالبه گری احزاب و رسانه هاست
نقطه ضعف استان در جریان عدم مطالبه گری احزاب و رسانه هاست و تا زمانی که نقش آفرینی نکنند و حضور گسترده و فراگیر نداشته نباشد نمی توانیم امید به تغییرات...
 شوشان: نخستین نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان با موضوع چالش ها و راهکارهای مشارکت سیاسی زنان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، حسین کاملی عضو شورای اجرایی خانه احزاب خوزستان با انتقاد از عملکرد گذشته احزاب در خوزستان اظهار کرد: برخی احزاب خوزستان احزاب کاغذی، دو نفره، بدون مشارکت و بدون طالبه هستند و نقطه ضعف استان ما در جریان مطالبه گری همین احزاب و رسانه های ما است و تا زمانی که نقش آفرینی نکنند و حضور گسترده و فراگیر نداشته نباشد نمی توانیم امید به تغییرات و سهم خواهی منطقی از قدرت اجرایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: معتقدم همان طور که زنان در عین واحد چند محور را در جامعه و خانواده مدیریت می کنند، می توانند مدیریت عمرانی، اقتصادی و عمرانی هم داشته باشند.

حسین کاملی با بیان این که جایگاه ویژه ای برای زنان در خانه احزاب به جود آمده است، گفت: امیدوارم جایگاه ویژه ی زنان در خانه احزاب به زودی عملیاتی شود. آموزش و کارگاه های آموزشی نخستین گام ما است بنابراین تلاش داریم از طریق آموزش و کارگاه های آموزشی، تشویق زنان و تشکیل سازمان های مردم نهاد و احزاب مطالبه گر حضور بانوان را در عرصه های مختلف ارتقا دهیم.
کاملی با اشاره به تعامل خانه احزاب با دولت تدبیر و امید بیان کرد: در راس استان و امور بانوان استان و اداره کل سیاسی افراد پیگیری قرار دارند که می توانیم با کمک آن ها توسعه پایدار استان را روی یک ریل عقلانیت دانش محور پایه گذاری کنیم.
































 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار