اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: همه اپراتورهای کشور باید همه خدمات خود را برای زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه به موقع آماده کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، علی صالح نساج در حاشیه جلسه ستاد اربعین حسینی که امروز 29 شهریورماه در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت تردد افراد در مرزهای شلمچه و چذابه و حضور مردم در کشور عراق، منطقه باید از پوشش‌دهی کامل اپراتورهای تلفن همراه برخوردار باشد.

وی افزود: همچنین مردم باید بتوانند در مرزهای شلمچه و چذابه از پوشش اینترنت سایت‌های مختلف استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان تصریح کرد: کشیک‌های 24 ساعته برای اپراتورهای مستقر در منطقه در نظر گرفته شده است تا در صورت قطعی خطوط این اپراتورها بتوانند به سرعت نسبت به حل مشکل اقدام و مساله را حل کنند. 

صالح نساج عنوان کرد: همه اپراتورهای کشور باید همه خدمات خود را برای زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه به موقع آماده کنند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با مجموعه‌های مختلف و اپراتورها انجام شده است تا شاهد هیچگونه مشکلی در بحث پوشش آنتن‌دهی در منطقه نباشیم و در این زمینه امیدوار هستیم که امسال خدمات بهتری را در حوزه ارتباطات به زائران ارائه دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به آغاز ساخت دکل‌های ارائه خدمات از سوی اپراتورها در مسیر جاده چذابه اظهار کرد: سال گذشته شرایط به شکلی بود که برخی از اپراتورها در طول مسیر دکل ثابت نداشتند و به همین دلیل اپراتورها را موظف کردیم که دکل‌های ثابت را در مسیر نصب کنند.

صالح نساج خاطرنشان کرد: اپراتورها خدماتی که ارائه می‌دهند فقط نباید از طریق دکل‌های سیار باشد. آنها نباید به این صورت عمل کنند که فقط در ایام اربعین خدمات ارائه دهند بلکه باید هر اپراتور خدمات 4Gو3G را به مردم منطقه ارائه کند.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار