شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
در اخرین لحظات تقدیم استعفایش در پاسخ دلیل استعفا این پیام را به پایگاه خبری شوشان خرمشهر ارسال کرد : فقط از قول من بنویسید « تمام تلاشم را کردم ، کارهای خوبی انجام دادم ولی با دستان خالی نمیشه کاری کنم ».
شوشان خرمشهر : حسن سواریان ، در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۶ ، استعفای خود از ریاست بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر را اعلام و به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر تقدیم کرد. 
دکتر حسن سواریان سرپرست بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر متولد خوزستان و در شهرهای آبادان و خرمشهر دوران تحصیل و زندگی خود را گذرانده است ،وی در کارنامه کاری خود سابقه کار بعنوان پزشک لشکر 92 زرهی خوزستان ، پزشک بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، پزشک مرکز بهداشت خرمشهر و پزشک سازمان تأمین اجتماعی آبادان دیده می شود. علاوه بر آن وی  در سال های گذشته به مدت 4 سال از پزشکان فعال اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر نیز بوده است. ایشان در تاریخ 9/12/95 بعنوان سرپرست بیمارستان ولی عصر(عج)  خرمشهر منصوب گردید.
 حال بعد از گذشت کمتر از یکسال از انتصابش تصمیم به استعفا گرفته است . سواریان در طول دوران ریاستش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد ولی هیچگاه سکوتش را نشکست اما در اخرین لحظات تقدیم استعفایش در پاسخ دلیل استعفا این پیام را به پایگاه خبری شوشان خرمشهر ارسال کرد :  فقط از قول من بنویسید « تمام تلاشم را کردم ، کارهای خوبی انجام دادم ولی با دستان خالی نمیشه کاری کنم ».

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
comment
0
0
comment لطفا اصلاح کنید ایشون دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار