اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی روز افزون کارخانه‌ها و شرکت‌های استان خوزستان مهمترین و اساسی‌ترین مشکل است که فعال کردن دوباره آن‌ها به همت مسئولان نیاز دارد.

جواد کاظم‌نسب الباجی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره اولویت‌های دولت دوازدهم در استان خوزستان اظهار داشت: کابینه جدید دولت باید ابتدا به مشکلات اساسی خوزستان که شامل ریزگرد، حق‌آبه تالاب‌های هورالعظیم و هور شادگان و اعتبارات لازم برای برطرف کردن بحران‌های اخیر خوزستان در زمینه آب، برق و فاضلاب رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه اشتغال از دیگر مشکلات اساسی جوانان خوزستان است، افزود: تعطیلی روز افزون کارخانه‌ها و شرکت‌های خوزستان مهمترین و اساسی‌ترین مشکل استان است که  فعال کردن دوباره آنها به همت مسئولان نیاز دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل شرکت صنایع فولاد خوزستان گفت: صنایع فولاد را باید از طریق وزارت مجبور کنیم مواد اولیه ، خوارک شرکت‌ها را تامین کند و اشتغال‌زایی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ضروری است شهرک‌های کشاورزی تاسیس شود، عنوان کرد: با توجه به آبی که در استان خوزستان وجود دارد همچنین تامین حق‌آبه فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری  و اجرایی کردن طرح می‌توان بیان کرد که اشتغال‌زایی در حد بالا ایجاد شده است.

کاظم‌نسب الباجی درباره انتخاب وزیر نیرو کابینه جدید دولت بیان کرد: وزیرنیرو اگر با خوزستان همراه باشد، آب خوزستان را به استان دیگری منتقل نکند و سیاسیت‌های غلط گذشته را اجرا نکند به وی رای اعتماد می‌دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار