اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
با توجه به پیشنهاد و استقبال علاقه مندان و ایجاد فرصتی دیگر بار برای شرکت حداکثری اهالی نمایش و تاتر مهلت ارسال اثر به نخستين جشنواره استنداپ كمدي خوزستان به میزبانی شهرستان شوشتر تمدید شد.

شوشان خرمشهر : بهرامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، کانون بسیج هنرمندان ، مشارکت انجمن نمایش استان ، کانون طنز خوزستان ، شهرداری و شورای اسلامی شوشتر ، نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان را به میزبانی شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر برگزار می کند.

 

 بهرامی افزود: نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی شوشتر با هدف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن ،استفاده از ظرفیت های بومی محلی درایجاد مو قعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه و مونو لوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ،تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه. برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در ادامه گفت: براساس فراخوان منتشر شده این جشنواره، و شرایط شرکت به شرح ذیل است:

 

شرکت کنندگان محترم فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و به دبیرخانه ارسال نمایند،هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و ٣ کپی از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد ،دبیرخانه جشنواره محدودیتی در ارسال تعداد آثار ، شرایط سنی و موضوع برای شرکت کننده قائل نیست.

 

دبیرخانه جشنواره به آثاری که بعداز زمان مقرر دریافت می نماید ترتیب اثر نخواهد داد ،حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

 

دبیرخانه جشنواره، از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه گردد دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی مشخص و با لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد نمود،قصه ، نمایش و پیام اجرا در داوری و انتخاب ، تاثیر گذار خواهد بود.

 

بهرامی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره، تا پایان آبان ماه تمدید گردیده و در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خوزستان – شوشتر – میدان غدیر- اداره فرهنگ و ارشاداسلامی – دبیرخانه «نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی» ارسال کنند و جهت دریافت فراخوان به ادارات ارشاد شهرستانها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۳۶۲۲۴۵۴۰_ ۰۹۱۶۶۱۳۲۵۴۵_ ۰۹۱۶۳۰۰۷۳۹۲_ ۰۹۱۶۳۰۹۵۱۹۹ نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار