شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
شوشان خرمشهر : در ادامه پیگیری های خبری شوشان خرمشهر درخصوص پروژه آذین ساخت خرمشهر اطلاعاتی در مورد وضعیت ادامه کار و تعیین تکلیف ذینفعان بشرح زیر بدست آمد.
 زمین پروژه پس از انتقال بنام شرکت سرمایه گذار،هم اکنون در رهن بانک مسکن بوده و سرمایه گذار از تسهیلات بانکی استفاده نموده و پس از آن اجرای پروژه را متوقف نمود.نهایتا جهت حل مشکل شهروندان،شهرداری خرمشهر از طریق مراجع قضایی نسبت به طرح شکایت در راستای استرداد زمین و بازگرداندن در مالکیت شهرداری اقداماتی انجام داد که بعد از پیگیریها رای نیز صادر شد ولی تاکنون قطعی نشده است.
 مقرر شد پس از صدور رای قطعی و انتقال زمین در مالکیت شهرداری با توجه به مذاکراتی که با بانک مسکن استان خوزستان صورت گرفته،طی نشست مشترک توافقاتی حاصل شود تا مجددا عملیات اجرایی تکمیل پروژه پس از طی تشریفات قانونی آغاز شود.
با توجه به اینکه پیمانکار این پروژه متواری است،پس از نشست مشترک شهرداری و بانک مسکن تصمیم بر این مبنا قرار گرفت که شهرداری با همکاری بانک مسکن مجددا با پیمانکار دیگری قرارداد ببندد و پروژه را تکمیل نموده تا افرادی که هزینه کرده اند به حق و حقوق خود دست یابند.

پروژه آذین ساخت خرمشهر از سال 82 با جذب سرمایه ی شهروندان آغاز بکار کرد و قرار بود در مدت زمان کوتاهی واحدهای مسکونی_آپارتمانی در انتهای خیابان اردیبهشت ساخته و تحویل مشتریان دهد ولی تاکنون نه تنها تحویل نداده با توجه به اطلاعات فوق از روابط عمومی شهرداری خرمشهر ، امیدی هم به تحویل نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار