شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
مدیر سایت تجاری شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد:
شوشان خرمشهر : مدیر سایت تجاری شلمچه  سازمان منطقه آزاد اروند گفت : صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور عراق از مرز شلمچه در حال انجام است 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید احمد اوالی امروز دوشنبه (10 مهرماه) عنوان کرد: فعالیت بازرگانی، تجاری و همچنین صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور عراق به ویژه استان بصره از مرز بین المللی شلمچه در حال انجام است.
وی با اشاره به شروع ایام اربعین حسینی و حضور گسترده زائران عتبات عالیات در مرز شلمچه، افزود: با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده با مقام های کشور عراق مقرر شد به جز روز اربعین حسینی، فعالیت تجاری و صادرات از مرز شلمچه ادامه داشته باشد. 
وی با بیان اینکه در روز اربعین حسینی بنا به شرایط موجود ، صادرات مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز موکب های حسینی و زائران ادامه می یابد، گفت :تدابیر لازم برای تسهیل در امر صادرات کالا اندیشیده شده است که مسیر تجاری را از مسیر مسافری در مرز شلمچه جداسازی کنیم و هیچ گونه مشکلی در قبال صادرات نخواهیم داشت . 
وی افزود : همچنین در خصوص صادرات محصولات غذایی به منظور  تامین نیاز های مواکب حسینی از مرز شلمچه تا کربلا هیچ گونه تعطیلی نخواهیم داشت.
اوالی گفت :مرز شلمچه تامین کننده مواد غذایی مواکب حسینی می باشد.
وی در پایان گفت : مرز بین المللی شلمچه آماده ارائه هر گونه خدمات بصورت 24 ساعته به بازرگانان و تجار می باشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار