اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون با اشاره به مشکلات این تیم برای حضور در هفته دوم لیگ برتر کشور، گفت: اگر امسال بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم، هنر کرده‌ایم.

حبیب آلبوخنفر در خصوص اولین حضور این تیم در لیگ برتر کشور و مشکلاتی که برای این تیم جهت حضور در هفته دوم لیگ به وجود آمد،با رسانه ها گفت: پتروشیمی مارون با توجه به این‌که این شرکت یک شرکت تولیدی است، در ابتدا موافقت نمی‌کرد که تیم در لیگ برتر شرکت کند و قصد تیم‌داری نداشتند ولی با حمایت استاندار و پیگیری‌های خودمان و کارمندان شرکت که چند نفر از آن‌ها عضو تیم هستند، در نهایت موافقت شد که در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

وی بیان کرد: هفته اول با توجه به این‌که مسوولان باشگاه در زیارت خانه خدا بودند، در لیگ شرکت نکردیم و با نظر فدراسیون، این بازی‌ به زمان دیگری موکول شد. برای هفته دوم نیز برای سفر به کرمان با مشکلاتی مواجه شدیم و نتوانستیم بلیت هواپیما تهیه کنیم، چرا که هنوز تکلیف تیم برای حضور در لیگ مشخص نبود تا این‌که در نهایت یک روز قبل از مسابقه، یعنی ساعت 15 روز چهارشنبه مشخص شد که تیم به مسابقات اعزام می‌شود.

سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون گفت: در نهایت یک دستگاه اتوبوس برای سفر به کرمان تهیه شد که آن اتوبوس هم با مشکلاتی چون معاینه فنی مواجه بود و تا این موارد حل شد، ساعت 22 شب بود که عازم کرمان شدیم. ما حتی برای این‌که بتوانیم به مسابقه برسیم، شام را هم در اتوبوس خوردیم تا زمان از دست نرود.

وی افزود: ساعت 16 روز پنجشنبه بازی ما با تیم کرمان بود که ساعت 15:45 به سالن مسابقه رسیدیم و شرایط بازیکنان‌مان به صورتی بود که پاهای آن‌ها ورم کرده بود و نمی‌توانستند حتی کفش‌های‌شان را بپوشند. بالاخره وارد زمین شدیم که در نیمه اول شرایط‌مان بسیار بد بود و فقط گل دریافت می‌کردیم و در نهایت این نیمه را بازنده به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم کمی وضعیت بازیکنانم بهتر شد و توانستیم این نیمه را به برتری برسیم ولی در نهایت بازی را با نتیجه 24 بر 26 به تیم کرمان واگذار کردیم.

آلبوخنفر با بیان این‌که اگر امسال بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم، هنر کرده‌ایم، خاطرنشان‌کرد: ما چند سال در لیگ‌های دسته دو و دسته یک کشور حضور داشتیم و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.. در ادامه لیگ برتر هم اگر شرایط‌مان مانند هفته‌های قبل باشد، فکر نمی‌کنم بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم، البته خوب می‌دانم که مدیران شرکت پتروشیمی مارون به این صورت نیستند که تیم را رها کنند و صد درصد حمایت خواهند کرد. به هر حال ابتدای فصل است و چنین شرایطی طبیعی است.

وی در پایان گفت: در هفته سوم لیگ با تیم سپاهان اصفهان بازی داریم که این تیم چندین سال است که در لیگ کشور حضور دارد و عنوان‌دار است و سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته دارد. تیم ما از نظر فنی خوب است ولی آن شرایطی که یک تیم لیگ برتری باید داشته باشد را در حال حاضر ندارد./ایسنا


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار