اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تودیع و معارفه معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز / رییس دانشگاه شهید چمران اهواز : عمر ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها در مناطق جنوبی کمتر است / باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود و اعتبارات ویژه‌ای به مناطق جنوبی تخصیص یابد.
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به سابقه 60 ساله و فرسوده شدن تاسیسات زیربنایی این دانشگاه، گفت: عمر ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها در مناطق جنوبی کمتر است و باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود و اعتبارات ویژه‌ای به مناطق جنوبی تخصیص یابد. 

غلامحسین خواجه در جلسه تودیع و معارفه معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (سه‌شنبه، 11 مهرماه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته در تلاش بودیم تا معاونت دانشجویی و فرهنگی را ادغام کنیم. دکتر علم اصرار داشتند که با استعفای ایشان موافقت کنیم و در نهایت این معاونت‌ها ادغام نشدند اما با استعفای دکتر علم با اصرار ایشان موافقت شد.

وی افزود: اینکه دکتر علم دیگر سمت رسمی ندارد به معنای قطع همکاری ایشان با مجموعه نیست. دکتر علم در زمانی که به عنوان معاونت دانشجویی دانشگاه فعالیت کردند، اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند و از زحمات ایشان قدردانی می‌کنیم. از دکتر هوشمند خواسته بودم که معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت دانشجویی را به صورت همزمان بر عهده بگیرند، اما ایشان موافقت نکردند و فعلا یکی از مدیران حوزه معاونت فرهنگی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی انتخاب می‌شود.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: معاونت دانشجویی، معاونتی است که با مسایل مختلفی در حوزه دانشجویان مواجه است. از نظر قانونی در چارت دانشگاه‌ها، معاونت فرهنگی به صورت جداگانه وجود ندارد و اغلب دانشگاه‌های بزرگ نیز با توجه به نزدیکی حوزه فعالیت معاونت فرهنگی و دانشجویی در حال ادغام این دو معاونت هستند. خوابگاه دانشجویان، انواع مشکلات و مشغله‌های آن‌ها به معاونت دانشجویی مربوط می‌شود. البته دانشجویان نیز انتظاراتی دارند که باید برآورده شود اما امکانات به ما اجازه نمی‌دهند تمام این انتظارات را برآورده کنیم.

خواجه با اشاره به مشکلاتی که تابستان گذشته برای دانشجویان مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) رخ داده بود، افزود: در خصوص مشکلاتی که در خوابگاه حضرت معصومه (س) پیش آمد در آن زمان هیچ کس منکر مشکلات نبود، اما در آن شرایط نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم؛ چراکه زیرساخت‌های خوابگاه مناسب نبودند. 

وی ادامه داد: در تابستان امسال که از نظر گرما استثنایی بود، با همکاری مسوولان دانشگاه توانستیم تعمیرات مختلفی انجام داده و به نظر من توانستیم در بحث خوابگاه به قولی که به دانشجویان داده بودیم، عمل کنیم. فکر می‌کنم خوابگاه‌ها برای استفاده دانشجویان آماده هستند. البته آماده بودن خوابگاه‌ها به این معنا نیست که هیچ مشکلی در خوابگاه‌ها وجود ندارد. دانشگاه شهید چمران اهواز 60 سال سابقه دارد و خوابگاه‌های آن بیش از 30 سال از عمرشان می‌گذرد و تاسیسات زیربنایی دانشگاه فرسوده است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: عمر ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها در مناطق جنوبی کمتر است. باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود و اعتبارات ویژه‌ای تخصیص یابد. در خوابگاه برای حل مشکل گرما باید از کولر گازی استفاده می‌شد که بیش از 500 میلیون تومان تنها صرف خرید کابل و کلید و پریز شد تا در خوابگاه نصب شوند. البته این هزینه شامل هزینه‌هایی که برای انشعاب برق، نصب دستگاه هواساز و... شد، نمی‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار